關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢? ...
發新帖
查看: 1221|回覆: 15
go

如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢? [複製鏈接]

Rank: 4


795
1#
發表於 07-6-15 00:22 |只看該作者

如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

Dear All,

因為這2間同一時間in,你會揀那間?急問
thanks

很急很急mum             

Rank: 1


30
2#
發表於 07-6-15 23:56 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

你住邊到先?

Rank: 4


795
3#
發表於 07-6-16 00:57 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

dear  qqqqqq,
我住石籬牙!
thanks!

Rank: 1


30
4#
發表於 07-6-16 09:38 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

主愛

Rank: 4


795
5#
發表於 07-6-16 23:02 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

Dear qqqqqq,
我最後揀左官小,因為2間差

Rank: 1


30
6#
發表於 07-6-16 23:26 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

祝你好運入到,但要有心理準備,(一)要頭三十名才可入官中,(二)官中好深,小朋友跟吾到它會叫你轉校。
我識得的一個中四被人迫,另一個中二被人迫!

Rank: 4


795
7#
發表於 07-6-16 23:44 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

唔係牙!真係咁恐佈,咁我要認真想下!       

Rank: 4


795
8#
發表於 07-6-16 23:47 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

Dear qqqqqq,
咦咁你是否今年一樣瑥小一,你是否64網,那你原本派邊間呢?

Rank: 1


30
9#
發表於 07-6-16 23:54 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

我派了間垃圾,但已退學了。

Rank: 4


795
10#
發表於 07-6-17 00:02 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

dear qqqqqq,
你話你嗰間係垃圾,我派嗰間無乜分別,但我就要等下先才可下定論         

Rank: 1


30
11#
發表於 07-6-17 00:13 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

你派了邊間呀!

Rank: 4


795
12#
發表於 07-6-17 00:23 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

可信          ,不是成績問題是校風問

Rank: 1


30
13#
發表於 07-6-17 00:30 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

sorry!傷到你心。
你張派位表點填法會派左去梨木樹呀?

Rank: 5Rank: 5


2713
14#
發表於 07-6-17 00:54 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

我會揀主愛喎!

官小係聯繫官中,你估入到去就好架咩!荃灣區只得3間英中咋!

相反,葵青區多好多.而且,主愛考得好既,好多都入安柱架!

Rank: 1


30
15#
發表於 07-6-17 01:09 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

中學派位除跟小學外,如果住葵青是可以申請跟住址的。

Rank: 5Rank: 5


1520
16#
發表於 07-6-18 13:23 |只看該作者

Re: 如果海霸官小&主愛同時面試,你揀那間呢?

主愛上年好像有3x人入到安柱啊。
頭兩名入到林護,另有一撮去了伍若瑜。

其實任何學校都可以有讀band 1英中的機會,所以我理解當年石天小為何要面試大人,而非小孩子,因為他們要找一些真的有能力之餘,也要願意教孩子的父母�監護人,這樣,孩子才能夠真的有希望。

仁立今年有人入了St. Paul Co-Ed,也有人入了DGS,是straight in那一種,但我們要反思的問題是,我們能否像這兩個孩子的爸媽一樣去照顧及栽培他們?可以的話,只要孩子不去那些校風不良的小學,也OK了。

我大兒子都是被派去了可信,但其實,我有一個兩自可信小學的中學同學,一樣是以六優二良成績完成會考,並入了中大的工程學系的。
‹ 上一主題|下一主題