關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 轉地址問題?
發新帖
查看: 2307|回覆: 15
go

轉地址問題? [複製鏈接]

Rank: 2


98
1#
發表於 07-6-14 09:43 |只看該作者

轉地址問題?

想請問 9 月自行分配學位時報地址 A,到 1 月統一派位時想轉用地址 B 可以嗎?如可以,怎樣通知教統局?

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1258
2#
發表於 07-6-14 10:19 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

可以,帶齊有關文件去教統局辨手續.

Rank: 2


98
3#
發表於 07-6-14 10:36 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

朱古力

Thank you

知唔知最遲要幾時通知的?有冇機會等到私校有 result 至決定轉地址呢?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 07-6-14 10:57 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

係自行分配學位階段既住址證明,
只要係水、電、媒等單據已經可以,
但如果係第二階段中央派位先轉地址,
就唔接納以上單據作為證明,
而係要交新住址既地契,
又或者係打左厘印既租約作為證明。


5432
5#
發表於 07-6-14 11:13 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3137
6#
發表於 07-6-14 12:51 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

Dear all,

我朋友仔仔以家讀緊K2想代問下住址證明一事,
因就快升小學要作打算, 因朋友媽咪聽人
講以家是否只接受電費及煤氣既住址證明,
水費就唔ok, 因我都係知水, 電, 煤都可以,
但不知邊個先係正確, 煩請大家幫忙解答,
謝謝!!!   

Rank: 2


81
7#
發表於 07-6-14 22:12 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

即使統一派位先轉地址水、電、煤等單據都可以.

麟媽媽 寫道:
係自行分配學位階段既住址證明,
只要係水、電、媒等單據已經可以,
但如果係第二階段中央派位先轉地址,
就唔接納以上單據作為證明,
而係要交新住址既地契,
又或者係打左厘印既租約作為證明。

Rank: 3Rank: 3


127
8#
發表於 07-6-15 00:07 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

Does it mean I can wait until the results of private school or DSS before decide whether I need to move? If I luckily got a desirable result by end December, I can save the money for moving or leasing another flat.

Rank: 5Rank: 5


1632
9#
發表於 07-6-15 08:03 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

想請教大家,如用婆婆地址抽,甘洗吾洗將,水,電,媒轉自己名架?

Rank: 5Rank: 5


1258
10#
發表於 07-6-15 09:45 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

miffy,

點解要攪到咁複雜呢?你將直資報埋同一地址好過啦!因為直資唔受地址限制的.

miffy 寫道:
咁如果我考直資用一個地址, 中央派位又用另一個地址, 要唔要去轉地址??

Rank: 5Rank: 5


1258
11#
發表於 07-6-15 09:48 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

200012,

你叫婆婆做監護人就得,唔洗轉名咁麻煩,淨係要證明婆婆和你的身份,即係出示你的出世紙證明,但係註冊、登記就要婆婆出席去攪.

200012 寫道:
想請教大家,如用婆婆地址抽,甘洗吾洗將,水,電,媒轉自己名架?

Rank: 5Rank: 5


1258
12#
發表於 07-6-15 09:50 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

天藍,

以我所知,其實每間自行分配學位既小學要求都唔同,所以可能有d得,有d唔得,要睇番間學校.

天藍 寫道:
Dear all,

我朋友仔仔以家讀緊K2想代問下住址證明一事,
因就快升小學要作打算, 因朋友媽咪聽人
講以家是否只接受電費及煤氣既住址證明,
水費就唔ok, 因我都係知水, 電, 煤都可以,
但不知邊個先係正確, 煩請大家幫忙解答,
謝謝!!!   

Rank: 5Rank: 5


1258
13#
發表於 07-6-15 09:52 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

buzzbuzz,

我唔知私校會唔會咁遲都未知結果喎!
以我所知,更改地址要係3月(唔記得多號),最好打去教統局問,一定要係統一派位登記前??日去轉地址架!

buzzbuzz 寫道:
朱古力

Thank you

知唔知最遲要幾時通知的?有冇機會等到私校有 result 至決定轉地址呢?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
14#
發表於 07-6-15 10:04 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

當年我仔讀幼稚園升小學時,
有個教局既唔知咩人黎幼稚園講talk,
咁有家長問過呢個問題,佢真係咁答架喎。


chanhao 寫道:
即使統一派位先轉地址水、電、煤等單據都可以.

[quote]
麟媽媽 寫道:
係自行分配學位階段既住址證明,
只要係水、電、媒等單據已經可以,
但如果係第二階段中央派位先轉地址,
就唔接納以上單據作為證明,
而係要交新住址既地契,
又或者係打左厘印既租約作為證明。
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1632
15#
發表於 07-6-15 14:45 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

THANKS 朱古力

Rank: 5Rank: 5


3137
16#
發表於 07-6-15 14:49 |只看該作者

Re: 轉地址問題?

後尾我朋友打
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖