關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下
發新帖
查看: 1078|回覆: 7
go

有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下 [複製鏈接]

Rank: 4


650
1#
發表於 07-6-8 12:11 |只看該作者

有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下       

Rank: 4


650
2#
發表於 07-6-8 19:23 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

    

Rank: 4


650
3#
發表於 07-6-13 23:32 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

點解冇人入來?

Rank: 2


31
4#
發表於 07-6-14 15:17 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

為何選真鐸,真冷門

Rank: 1


30
5#
發表於 07-6-14 15:46 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

may282 寫道:
點解冇人入來?


冇人來因為冇人讀囉!
真鐸咁新,唔知升中成績掂唔掂,邊敢搏呀.
bk閒人

Rank: 3Rank: 3


109
6#
發表於 07-6-14 22:09 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

may282,
你小朋友今年入讀呢間嗎?呢間學校今年多了好多人揀,我統一派位都抽唔中啊!

Rank: 3Rank: 3


205
7#
發表於 07-6-14 22:48 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

我唔同意你嘅講法,雖然佢係由一間弱聽學校轉為一間主流學校嘅時間唔係好耐(只有幾年),但係呢間學校質素(資源&校風)實在不錯,黎校長&程主任對教育熱誠,對小孩子有愛心,亦注重小孩子品德令我十分欣賞我亦有問過小朋友在這裏讀書的家長點睇學校,好多個媽媽都十分喜歡, 因為我呢年參加咗佢地好多活動,得出感覺.(我個小朋友不是這裏的學生)如果有時間的話,可參加佢地嘅活動呀,可能會改觀你嘅睇法. "至於升中成績掂唔掂,邊敢搏呀"我覺得最重要係你嘅小朋友在學校學唔學到野,黎校長同我講過,如果小朋友學到野而且成績好的話,係你揀學校唔係學校揀你
Kiwizaki 寫道:
[quote]
may282 寫道:
點解冇人入來?


冇人來因為冇人讀囉!
真鐸咁新,唔知升中成績掂唔掂,邊敢搏呀.[/quote]
http://01pic.xmbs.jp/351/f20374.gif

Rank: 1


27
8#
發表於 07-6-14 22:53 |只看該作者

Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下

其實真鐸學校幾好ga,我老公個姪女都係果到讀既~學校d老師又好,起碼學到野丫....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖