關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學
發新帖
查看: 1037|回覆: 4
go

有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1#
發表於 07-6-14 13:18 |只看該作者

有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學

just to say hi!


hoganmama

Rank: 1


6
2#
發表於 07-6-14 13:54 |只看該作者

Re: 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學

收左,有冇多d間校資料,仲十五十六, 呢到又冇人講

Rank: 5Rank: 5


1664
3#
發表於 07-6-14 14:14 |只看該作者

Re: 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學

me too, 十五十六

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
4#
發表於 07-6-14 15:08 |只看該作者

Re: 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學

HAHAHA... 我都係十五十六, 叩門又未知點... 不過都應該叩唔成, 叩唔成就讀聖三一堂gar la, 希望叩得成就唔駛比$ la

月尾要交書簿費lor wor

你地係咪又係等緊叩門通知?

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
5#
發表於 07-6-14 15:13 |只看該作者

Re: 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學

據我了解間學校d老師好有愛心, 小朋友會讀得開心, 今年轉英小, 希望英文方面做得好d la, 中文就普通話教學, 小班, 一班唔多過25人, 我見個website d相, 一年班都係得個20人, 小班就好在老師可以照顧多d, 小朋友會開心lor

成績方面唔算太特出, 不過有朋友幫我打聽過, 有6年級去考band 1英中學校都無咩問題

hoganmama
daisyho 寫道:
收左,有冇多d間校資料,仲十五十六, 呢到又冇人講
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖