關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?
發新帖
查看: 1922|回覆: 9
go

31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


247
1#
發表於 07-6-2 14:28 |只看該作者

31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Rank: 3Rank: 3


364
2#
發表於 07-6-2 22:11 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

second choice 循道小學下午校. how about you ?

Rank: 3Rank: 3


247
3#
發表於 07-6-4 09:05 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Third choice - 德信,but 我都不知是否好學校?     

Rank: 5Rank: 5


3546
4#
發表於 07-6-4 09:32 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

kkvicky:
第一志願---循小上午校

德信都幾好的,男仔31網很多都是派德信!

Rank: 3Rank: 3


252
5#
發表於 07-6-4 13:45 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Rank: 3Rank: 3


252
6#
發表於 07-6-4 13:46 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我都是派到循小上午校  ---  第二志願.

mayc
可否講講循小有什麼好(除了有中學). 因我都想知多D. THANKS!

Rank: 3Rank: 3


103
7#
發表於 07-6-4 15:35 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

HI KKVICKY,

勁開心.....我家小公主抽到第一志願 -- 油麻地天主教小學
由round 1 到 round 2 大抽獎我一直都屬意油天小學, 終於俾我恨到喇 ~ YEAH!

  

Rank: 3Rank: 3


247
8#
發表於 07-6-4 19:50 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

妳地就好啦,個個唔係油天就係循道 , 我都唔知德信好唔好?   

Rank: 4


914
9#
發表於 07-6-15 00:15 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

kkvicky,

I heard that 德信 is a good school as well.

kkvicky 寫道:
妳地就好啦,個個唔係油天就係循道 , 我都唔知德信好唔好?   

Rank: 3Rank: 3


280
10#
發表於 07-6-15 13:21 |只看該作者

Re: 31網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

第一志願 - 新油天

係呀, 我有朋友都話德信好,放心啦!  有陣時放學經過見的小朋友都CC文文.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖