關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想問有一仔一女的父母
發新帖
查看: 1635|回覆: 13
go

想問有一仔一女的父母 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


363
1#
發表於 07-6-11 14:22 |只看該作者

想問有一仔一女的父母

我兩個小朋友, 大女細仔. 我希望可以幫佢地入到傳統名校, 不過好多名校都只係男校 / 女校, 男女校的比較少. 如果我幫阿女選擇左女校, 咁阿仔又少左第一個小朋友果5分, 咁咪仲難入到男校?!
有冇人有經驗可以分享吓?

Rank: 5Rank: 5


2097
2#
發表於 07-6-11 14:27 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我都想知, 不過我係大仔細女!

Rank: 5Rank: 5


1889
3#
發表於 07-6-11 14:29 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我認為不應以弟弟升學, 來限制姊姊的學校選擇. 盡量幫大女報一間最合適的吧.

Rank: 3Rank: 3


363
4#
發表於 07-6-11 14:33 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

baekdoosan 寫道:
我認為不應以弟弟升學, 來限制姊姊的學校選擇. 盡量幫大女報一間最合適的吧.

我會盡量幫大女報心儀既女校... 只不過唔知點幫仔仔安排... 係咪唯有選擇直資/私立呢咁...?

Rank: 4


721
5#
發表於 07-6-11 15:34 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我對仔女都係大女細仔, 大女就讀小三。當年女兒是派到一所男女校, 但我係一直心儀灣仔區的三所女校, 結果叩門三所女校失敗, 但就叩到一所頗受歡迎的男女校。到女兒升二年級, 因為她一年級時成績好, 故一年級學期尾再叩門3所女校, 申請做插班生, 結果有2間收, 也就替女兒轉校。

我想不應為了弟弟而抹煞了姐姐入好學校的機會, 況且, 在自行分配那一輪, 有首名子女分同無都係無分別, 若報傳統名校, 起碼有20分或25分才有機會。

Rank: 3Rank: 3


363
6#
發表於 07-6-11 15:42 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

npMaMa 寫道:
我對仔女都係大女細仔, 大女就讀小三。當年女兒是派到一所男女校, 但我係一直心儀灣仔區的三所女校, 結果叩門三所女校失敗, 但就叩到一所頗受歡迎的男女校。到女兒升二年級, 因為她一年級時成績好, 故一年級學期尾再叩門3所女校, 申請做插班生, 結果有2間收, 也就替女兒轉校。

我想不應為了弟弟而抹煞了姐姐入好學校的機會, 況且, 在自行分配那一輪, 有首名子女分同無都係無分別, 若報傳統名校, 起碼有20分或25分才有機會。

多謝指教!
想請問點解你話 "在自行分配那一輪, 有首名子女分同無都係無分別"?
for 囡囡, 我係教友, 再加佢係第一名子女, 又適齡, 剛20分, 自行分配都應該有機會. for 仔仔, 佢冇左首名子女分, 就得15分, 自行分配機會就低好多...?

Rank: 4


721
7#
發表於 07-6-11 16:09 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

對不起, 我不知你有宗教分, 如你有宗教分, 為女兒報一些傳統名校(有宗教背景)機會好大, 但到弟弟時, 只得15分, 就要看彩數

Rank: 3Rank: 3


363
8#
發表於 07-6-11 16:29 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

npMaMa 寫道:
對不起, 我不知你有宗教分, 如你有宗教分, 為女兒報一些傳統名校(有宗教背景)機會好大, 但到弟弟時, 只得15分, 就要看彩數

唉.. 咁對小朋友太唔公平喇... 點解香港會有呢d咁既計分制度架...  

醒目開學勳章 王國長老


59483
9#
發表於 07-6-11 16:38 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1407
10#
發表於 07-6-11 17:41 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我就係exactly呢種情況嘞! 大女入咗女校, 幫唔到細仔, 有排煩!

cathymom 寫道:
我兩個小朋友, 大女細仔. 我希望可以幫佢地入到傳統名校, 不過好多名校都只係男校 / 女校, 男女校的比較少. 如果我幫阿女選擇左女校, 咁阿仔又少左第一個小朋友果5分, 咁咪仲難入到男校?!
有冇人有經驗可以分享吓?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6755
11#
發表於 07-6-11 19:10 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我都係大女細仔, 今年 9 月大女入女校, 細仔仲未讀 K1, 不過我想可以幫細仔報一間有直屬小學 ge 幼稚園, 可能有番 d 機會, 唔好因為有個細仔要大女轉男女校黎就
            

Rank: 3Rank: 3


230
12#
發表於 07-6-12 08:37 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我都系大女細仔, 大女現讀女校, 細仔亦於來年將升小學 當年幫大女選校系無諗細仔架, 邊諗得甘多, 見步行步, 而且教育制度成日都改,  這個慘痛的遊戲我玩了兩次, 而且越來越要提早部署, 又要做profile 等等, 比起大女當年要準備的嘢重多, 而且仔又無女甘聽話, 叫佢面試時記得叫老師早晨都要日日不斷重複甘教. 真攞命!

Rank: 2


91
13#
發表於 07-6-12 14:05 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

twokidsmum,

My situation is the same as you.  My daughter is also going to a girl school.  I don't have any hope for my son.  I will not give up any good girl school because of my son.  I don't know why, the second one is not as good as the first one, very difficult to teach.  

If I am not wrong, is your daughter going to the same school as my daughter?  Did you go to the English assessment last week?  If I am right, please PM me, thanks.

KKparents[quote]
twokidsmum 寫道:
我就係exactly呢種情況

Rank: 5Rank: 5


1407
14#
發表於 07-6-14 10:14 |只看該作者

Re: 想問有一仔一女的父母

我哋囡囡係同一間小學呀! 佢有去做Assessment Test, 四張紙嘛!  

我大女資質一般啦, 細仔比較聰明記性好. 雖然我好少時間理佢哋兩個, 但細仔依然學乜都快.  佢鐘意天文地理, 不時問到我口啞啞.  

家姐幫唔到細佬, 我真係幾擔心架!  

[quote]
KKParents 寫道:
twokidsmum,

My situation is the same as you.  My daughter is also going to a girl school.  I don't have any hope for my son.  I will not give up any good girl school because of my son.  I don't know why, the second one is not as good as the first one, very difficult to teach.  

If I am not wrong, is your daughter going to the same school as my daughter?  Did you go to the English assessment last week?  If I am right, please PM me, thanks.

KKparents[quote]
twokidsmum 寫道:
我就係exactly呢種情況
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖