關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 將軍澳黃永樹叩門
發新帖
查看: 1023|回覆: 1
go

將軍澳黃永樹叩門 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1387
1#
發表於 07-6-7 14:23 |只看該作者

將軍澳黃永樹叩門

我統一派位排黃永樹第一,但派唔到,宜家去左叩門,下星期四面試,唔知面試內容如何?有冇媽咪或爸爸可以分享.又在呢間學校讀緊的家長對學校有乜評價?

Rank: 5Rank: 5


1387
2#
發表於 07-6-13 09:43 |只看該作者

Re: 將軍澳黃永樹叩門

明天就要面試了,好緊張!
唔知小朋友有無筆試,要唔要畫畫;
家長又要唔要面試呢?
希望有經驗的家長可以分享,謝謝!
又正在讀書的小朋友家長對學校的評價係點呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖