關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生轉校
發新帖
查看: 2043|回覆: 5
go

小學生轉校 [複製鏈接]

Rank: 1


29
1#
發表於 07-6-13 15:55 |只看該作者

小學生轉校

兒子九月會升讀小三,但我想同佢轉校,唔知應該點做,請問有無人可以教一教我 ?

Rank: 3Rank: 3


280
2#
發表於 07-6-13 16:31 |只看該作者

Re: 小學生轉校


你要先考慮 why 要同佢轉校先.  同埋大部份小學插班收生都好似完晒.

我個囡今年九月會轉去九龍讀小四, 因為依家讀緊個間仲未知幾時轉全日, 佢依家下午校, 時間真係唔好用, 所以同佢轉校.

Rank: 1


29
3#
發表於 07-6-13 17:22 |只看該作者

Re: 小學生轉校

亞仔而家讀緊果間學校好緊張,屬於填鴨式教學,功課又超多,令到亞仔好大壓力,雖然迫下佢,佢都勉強應付得到,但係就令到佢無晒自信心,成日覺得自己好無用,成個人都好灰,我有同學校老師傾過,叫佢地留意下,又叫佢地搵學校社工輔導下佢,不過佢地完全無晒回音,好似聽完就算,我覺得佢地好無責任感,所以咪想同亞仔轉校, 仲想轉番同區, 我而家都仲係觀察中, 所以問定要d 咩手續, 等到時真係轉果陣唔駛咩都唔知囉

Rank: 3Rank: 3


280
4#
發表於 07-6-13 17:27 |只看該作者

Re: 小學生轉校


哦..原來係咁.  小學插班生試通常都係 5月中至6月頭, 有 d 都會收下學期插班.  你可以打去你心儀的小學問

Rank: 1


29
5#
發表於 07-6-13 17:38 |只看該作者

Re: 小學生轉校

detungmama :
請問你囡囡面試果陣問左咩問題? 需要考筆試嗎?

Rank: 3Rank: 3


280
6#
發表於 07-6-13 21:06 |只看該作者

Re: 小學生轉校


一小時筆試, 考中英數, 面試 15 分鐘, 呀囡話要睇住幅圖畫講故事.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖