關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問大家德田李兆強後補位
發新帖
查看: 567|回覆: 3
go

請問大家德田李兆強後補位 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
1#
發表於 07-6-13 21:59 |只看該作者

請問大家德田李兆強後補位

請問大家德田李兆強後補位幾時會通知得唔得,有無人已經收到通知呀?

Rank: 3Rank: 3


378
2#
發表於 07-6-13 23:26 |只看該作者

Re: 請問大家德田李兆強後補位

我諗我唔會收到的...因為無見校長又唔係一一首選...   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
3#
發表於 07-6-14 09:02 |只看該作者

Re: 請問大家德田李兆強後補位

我係一一志願, 不過無見校長都衰gar la
JSJ 寫道:
我諗我唔會收到的...因為無見校長又唔係一一首選...   

Rank: 5Rank: 5


2039
4#
發表於 07-6-14 11:26 |只看該作者

Re: 請問大家德田李兆強後補位

我個女好幸運,德田李兆強得咗啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖