關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學
發新帖
查看: 1100|回覆: 7
go

請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學 [複製鏈接]

Rank: 4


556
1#
發表於 07-6-16 22:48 |只看該作者

請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

我岩岩收到信,係插07-08年P.5
星期一就考筆試
請問有冇小朋友讀緊小四
可以交流吓
d書薄費大約幾多錢
有冇其他費交呢

Rank: 4


556
2#
發表於 07-6-17 10:49 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

我岩岩收到信,係插07-08年P.5
星期一就考筆試
請問有冇小朋友讀緊小四
可以交流吓
d書薄費大約幾多錢
有冇其他費交呢

Rank: 5Rank: 5


1247
3#
發表於 07-6-17 14:18 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

我就唔插讀小五,其中學主要收band two,我另願派位後再考,此校中一放榜後都有位,唔信今年放榜後看看。

Rank: 4


556
4#
發表於 07-6-17 15:09 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

我都吾想派得吾好先,再搵中學姐,所以先簡一條龍學校

Rank: 4

醒目開學勳章


648
5#
發表於 07-6-17 21:22 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

KITTY.WONG 寫道:
我就唔插讀小五,其中學主要收band two,我另願派位後再考,此校中一放榜後都有位,唔信今年放榜後看看。


學校每年會留一定數目給因派位特別唔好的'Band 1 級學生' 報讀. 所以放榜一定有位.

今年小五是學校直升中學的第一批一條龍學生.  到時學校祗會招收 約 4x 名外校生及不再參與升中派位.

Rank: 5Rank: 5


1247
6#
發表於 07-6-18 10:17 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

不如選祟真,一樣有中學,其口碑在新直資中算最好,我經常搭地鐵見到聖瑪x利和祟真的中學生,聖瑪x利那些學生無論在裝扮、說話和行為都差過祟真,聖瑪x利學校門口早上經常有風紀和老師檢查學生裝扮是否合格,如學生是自律,學校冇需這樣做,而隔鄰英華都冇老師或風紀站在校門。

Rank: 5Rank: 5


4494
7#
發表於 07-6-18 10:45 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

其實先考左聖瑪加利既入學考先,因聖瑪加利既校長同家長說過,很少收插班生,因怕出面學生入到來追唔到課程,佢地全部用英文教,除了中文一科之外,甘你小朋友應該英文ok,先至收,如讀完p5,6,覺得校風不太好,可以考出面中學直資,直資係不受限制比你考,到時可選其他出名直資,好像陳守仁既學生都好受直資中學歡迎.

Rank: 5Rank: 5


3327
8#
發表於 07-6-18 12:09 |只看該作者

Re: 請問有冇人讀聖瑪加利男女英文中小學

聖瑪加利以英文為主, 如果揀祟真小學就要讀國際部先會有同樣嘅師資, 但學費就貴好多.  至於祟真中學(長沙灣)就網站所見佢地嘅net teacher都係一至兩個, 相比之下聖瑪加利嘅net teacher應該會多好多, 英語環境會較佳.

至於有風紀和老師係學校門口檢查學生裝扮, 好多band 1中學都會咁做, 我覺得呢樣係學校管理上嘅安排, 唔一定係學生唔自律.  我自己就唔覺佢地d中學生係裝扮、說話和行為上好差.

其實好難咁樣去比較邊間學校好d, 兩間都係新校, 都無過往數據參考, 最緊要係搵一間適合自己小朋友, 自己多d係返學放學時間去學校附近觀察吓就最實際.


KITTY.WONG 寫道:
不如選祟真,一樣有中學,其口碑在新直資中算最好,我經常搭地鐵見到聖瑪x利和祟真的中學生,聖瑪x利那些學生無論在裝扮、說話和行為都差過祟真,聖瑪x利學校門口早上經常有風紀和老師檢查學生裝扮是否合格,如學生是自律,學校冇需這樣做,而隔鄰英華都冇老師或風紀站在校門。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖