關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)
發新帖
查看: 1140|回覆: 5
go

禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


254
1#
發表於 07-6-12 10:06 |只看該作者

禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

各位媽咪,現時莊啟程及雨川已收了我個仔,而今個星期六去考禧年。想問定若果禧年又收了我個仔,邊間最好呢?請幫幫忙解開我的疑難。   

Rank: 2


38
2#
發表於 07-6-12 11:17 |只看該作者

Re: 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

hihi daphane:
我囡囡今個星期六又係要去禧年考插班入學試(2年級).
這陣子聽咁多位BK媽的討論,似乎大多數都不會選擇雨川,
我諗都會係禧年vs莊啟程之間2選1了, .若要我於這兩間選擇我會選擇禧年. :

Rank: 3Rank: 3


254
3#
發表於 07-6-12 12:43 |只看該作者

Re: 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

mimitam88

Thank you 你。

仲可唔可以多d人比意見我呀?

Rank: 4


761
4#
發表於 07-6-12 16:35 |只看該作者

Re: 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

daphane,

我已經決定讀雨川,因為問過好多人意見,都係雨川會優勝d,雖然有d媽咪話間學校既老師冇咩愛心,但我覺得間間學校都會有呢d老師,反而問番讀緊既學生,佢0地唔覺有呢個問題,所以過兩日會去雨川註冊啦

Rank: 3Rank: 3


254
5#
發表於 07-6-12 16:45 |只看該作者

Re: 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

唉!真係好kick 手,相反我問人及見bk d媽咪的意見就雨川最唔好。點算?

Rank: 4


761
6#
發表於 07-6-12 17:26 |只看該作者

Re: 禧年vs莊啟程vs雨川(馬鞍山)

0甘你自己有咩心水?鐘意邊間多d
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖