關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 64網 - 仁立小學是否很難入??
發新帖
查看: 2544|回覆: 19
go

64網 - 仁立小學是否很難入?? [複製鏈接]

Rank: 4


901
1#
發表於 07-6-8 15:46 |只看該作者

64網 - 仁立小學是否很難入??

64網 - 仁立小學是否很難入?? 

Rank: 5Rank: 5


2164
2#
發表於 07-6-8 16:24 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

唔好意思~64網冇仁立小學, 聖公會仁立小學在葵盛圍林護中學隔離, 另一間叫聖公會仁立紀念小學在葵涌村近亞斯理堂, 同樣係65區網. 同樣幾難入,因為全區有八成小學生都想派尼間.

Rank: 5Rank: 5


2098
3#
發表於 07-6-8 17:10 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

   20年前已經好出名wor......超難入的!!!     

Rank: 4


795
4#
發表於 07-6-8 23:49 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

我小兒的幼稚園全,沒有一位入仁立.           

Rank: 4


509
5#
發表於 07-6-9 13:25 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

我個囝好好彩派到仁立,而鄰居的囡囡有宗教分,於第一輪派位,已派入仁立。

Rank: 4


901
6#
發表於 07-6-9 16:09 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

hi kiukiuleung,
請問你小朋友o個間係邊間幼稚園呢??
waiwing mummy

kiukiuleung 寫道:
我小兒的幼稚園全,沒有一位入仁立.           

Rank: 4


901
7#
發表於 07-6-9 16:11 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

hi bobolee,
請問仁立第一輪派位最少要幾多分呢??
waiwing mummy

bobolee 寫道:
我個囝好好彩派到仁立,而鄰居的囡囡有宗教分,於第一輪派位,已派入仁立。

Rank: 4


795
8#
發表於 07-6-9 16:15 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

hi!
我是64網但自行派位及统一派位跨纲都是仁立,我亦去叩門等通知!我小兒讀麥理浩夫人中心

Rank: 4


795
9#
發表於 07-6-9 16:16 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

Hi!

我知道要有20分才可.勁難 :evil:

Rank: 4


901
10#
發表於 07-6-9 19:00 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

hi kiukiuleung,
請問跨網都可以架咩?? 我唔係好明, 可否解釋一下.  另外, 要20分好難架喎, 我根本唔可能會有20分, 即係唔洗旨意讀啦.... 
waiwing mummy

kiukiuleung 寫道:
hi!
我是64網但自行派位及统一派位跨纲都是仁立,我亦去叩門等通知!我小兒讀麥理浩夫人中心

Rank: 4


795
11#
發表於 07-6-9 22:22 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

Dear Waiwing mummy,
自行派位是不受校網限制,只是遞表去你最心儀的學校,而統一派位甲部可選3間不受校網限制,乙部就要填本区,所以選了2次仁立都失敗了,係呀我都冇20分,只係試下叩門時可告訴校長我是一心選仁立,因為很多學校叩門時都要出示選校表,看看你是否很有誠意!!!

Rank: 4


901
12#
發表於 07-6-10 22:49 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

hi kiukiuleung,
個流程係咪即係:
1.自行派位,不受校網限制, 咁可以申請幾多間??
2.統一派位甲部同乙部相隔幾耐時間? 另外,你是否只填仁立做第一志願, 其中乜都唔填呀?
3.叩門 - 請問有乜秘訣呢??
many many thanks!
waiwing mummy


kiukiuleung 寫道:
Dear Waiwing mummy,
自行派位是不受校網限制,只是遞表去你最心儀的學校,而統一派位甲部可選3間不受校網限制,乙部就要填本区,所以選了2次仁立都失敗了,係呀我都冇20分,只係試下叩門時可告訴校長我是一心選仁立,因為很多學校叩門時都要出示選校表,看看你是否很有誠意!!!

Rank: 4


795
13#
發表於 07-6-10 22:59 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

Dear Waiwing mummy,
1,自行派位你只可以選一間不受校纲限制的學校.
2,甲部乙部是同1張表即同一時間.甲部不受校網第一位當然是仁立第二格填千禧,第三桔空了没填.
3,叩門記得準備成績表,課外活動的證書等等

Rank: 5Rank: 5


1520
14#
發表於 07-6-11 12:04 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

候補考仁立,可能是300人去考才收4-5個的,再加上這4-5個位,又是有priority之分的,最後可能只留1-2個位給walk-in的,所以很難!個人覺得比起考主愛(64區),又或是P1學期中考插班更難。

Rank: 5Rank: 5


1460
15#
發表於 07-6-11 13:11 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

我囡囡都有扣門, 機會真係好微! 睇情形都要係葵盛主恩開始佢既小學生活喇!


461
16#
發表於 07-6-11 13:42 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


103
17#
發表於 07-6-11 13:52 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

入仁立,大部分的期望是升中入林護〔好似不是正式一條龍,if I am wrong, please correct me!!〕

九龍塘宣道,wow!!名校區,blue blood學生,難比較!

Little_Pig 寫道:
如果有仁立及九龍塘宣道, 你會選擇哪間?

Rank: 5Rank: 5


1460
18#
發表於 07-6-11 14:42 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

Little_Pig

如果唔計學費、學校位置,純粹計中一派位,緊係宣道啦!派英中既%係9x%, 仁立都唔夠40%,而且林護同仁立係聯繫關係, 並非一條龍喎!

Rank: 3Rank: 3


103
19#
發表於 07-6-11 16:40 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

論數字:
2005/2006年升中派位,仁立有约40%入讀英中,总人數為84人,百分比較低,原因是每级共5班,共190多人。

反觀宣道,校方沒有提供百分比數,不知oiyingdaddy 怎come up the percentage,入讀英中在2003-2005年共109人,根椐hkedcity數据,小六生约147人,故百分比应是74%。

可以這樣説:在仁立,小朋友要有頭七十名成績,就可入英中〔林護收了仁立60个學全〕;在宣道,小朋友的成績只要不是尾50,就应可入英中。  

始终,宣道較blue blood,仁立則地區兼草根〔這是相对,無惡意!〕。 這樣u lum u啦!

oiyingdaddy 寫道:
Little_Pig

如果唔計學費、學校位置,純粹計中一派位,緊係宣道啦!派英中既%係9x%, 仁立都唔夠40%,而且林護同仁立係聯繫關係, 並非一條龍喎!


461
20#
發表於 07-6-12 11:00 |只看該作者

Re: 64網 - 仁立小學是否很難入??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖