關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有沒有沙呂小叩門消息?
發新帖
查看: 1728|回覆: 7
go

有沒有沙呂小叩門消息? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1561
1#
發表於 07-6-7 22:58 |只看該作者

有沒有沙呂小叩門消息?

各位:

我在週五(1/6)交了portfolio到校, 校嬸只拿了個紙箱出來叫我放入去. 有朋友2/6交portfolio已經不收了, 我估都無望, 可過想知有沒有人收到通知, 等我死條心!

謝謝

3lamma

Rank: 5Rank: 5


1963
2#
發表於 07-6-8 00:45 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

I can say, NO chance.   I did the same last year.  

I "guess" you have to know some people whom has relationship with the principal or top management.

Only my colleague who is Singaporean, her daugther was succeed to switch to 沙呂 P.2 few years ago (from DGS).

Rank: 3Rank: 3


229
3#
發表於 07-6-8 18:26 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

我都想八掛吓有無叩門成功的例子, 要有咩條件先會被接見及錄取(除左識佢地d高層外).
我自己就無叩門, 因為我放榜之前已打過去, 個小姐已經話"我地其實無多餘的學位可供叩門的, 不過d家長對我地間學校都好有興趣, 所以寄好多profile來比我地睇, 你地寄到來我地都會睇吓的" 聽到佢咁講已經唔多想叩門, 好似講到係我一商情願咁, 人地都無話有機會.
不過我都想知係咪真係有人可以唔靠任何關係, 成功叩門入到去. 等我地分享吓佢的心得及秘訣.

Rank: 3Rank: 3


144
4#
發表於 07-6-8 23:05 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

htcmama,
我跟妳有相同的感受, 所以我2號那天也沒有叩門 !
htcmama 寫道:
聽到佢咁講已經唔多想叩門, 好似講到係我一商情願咁, 人地都無話有機會.
SUNNY媽

Rank: 2


73
5#
發表於 07-6-9 00:12 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

我的女兒派到沙呂,註冊當日見到一位家長與其女兒在校務處外等候面試,應該是見校長,但不知道她們是叩門定是熟人幫助?

Rank: 5Rank: 5


2522
6#
發表於 07-6-9 07:53 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

Lu 寫道:
我的女兒派到沙呂,註冊當日見到一位家長與其女兒在校務處外等候面試,應該是見校長,但不知道她們是叩門定是熟人幫助?

  

Rank: 5Rank: 5


1561
7#
發表於 07-6-11 12:23 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

其實呢d case實有很多, 加上鄧校長很'上進', 實識唔少人, 作為無'後門'走的家長, 我也不會太動氣, 費時傷身!

3lamma
bkmummy 寫道:
[quote]
Lu 寫道:
我的女兒派到沙呂,註冊當日見到一位家長與其女兒在校務處外等候面試,應該是見校長,但不知道她們是叩門定是熟人幫助?

   [/quote]

Rank: 5Rank: 5


3450
8#
發表於 07-6-11 12:57 |只看該作者

Re: 有沒有沙呂小叩門消息?

隨緣吧 !!
‹ 上一主題|下一主題