關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 叩門?
發新帖
查看: 719|回覆: 1
go

叩門? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


363
1#
發表於 07-6-11 14:51 |只看該作者

叩門?

見呢度好多topic 講叩門信... 我想問係for 直資學校定資助學校? 資助學校係咪只計分收生?

請指教.

Rank: 2


31
2#
發表於 07-6-11 14:57 |只看該作者

Re: 叩門?

兩樣都可以,因我曾替朋友寫信,所以知道
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖