關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇人知道(南昌街)聖瑪加利好不好? ...
發新帖
查看: 1377|回覆: 4
go

請問有冇人知道(南昌街)聖瑪加利好不好? [複製鏈接]

Rank: 2


76
1#
發表於 07-6-7 10:56 |只看該作者

請問有冇人知道(南昌街)聖瑪加利好不好?

請問有冇人知道(南昌街)聖瑪加利好不好?
校風怎樣?
程度怎樣?  

Rank: 2


76
2#
發表於 07-6-7 11:29 |只看該作者

請問這間學校校風怎樣?

因為小朋友會考這間學校

Rank: 5Rank: 5


4494
3#
發表於 07-6-7 13:41 |只看該作者

Re: 請問這間學校校風怎樣?

bk媽咪回應
我選此校原因:
1, 全英環境, 有外籍老師教授. 我初時以為只有英文科是外籍老師教, 但我囡囡入了此校才知道其他主科(數學及常識)也是, 真是令我意外. 校內還有很多華人老師(有d係祝昇)英文水準都好高. 中文用普通話教.

2. 一條龍, 中學唔駛煩多次.

3. 男女校, 我自己覺得對發展小朋友的社交較平衡及全面.

4. 活動教學, 鼓勵小朋友多發言, 功課不太多, 初小沒有考試, 壓力不大.

5. 學校硬件很好, 校舍很新, 設備亦很齊全, 有校園電視台. 每間課室都有電腦, 投影機. 我見班房更設有洗手盤, 方便小朋友吃午飯不用走去洗手間洗手那麼麻煩.

6. 上學時間是8:30am, 不用小朋友太早起床(呢點亦係為自己著想, 冬天要6點幾起床係好痛苦既事)

7. 小三開始可以多學一種外語(現時有法文, 日文可選擇)

8. 小班教學, 老師可更容易觀察到小朋友既進展

9. 校長, 老師都很有熱誠, 比我感覺好好.

開學自今對學校都好滿意, 囡囡上學亦很開心, 英文及普通話亦進步了不少.

如果有興趣想了解多d, 可以到以下forum到睇睇:



YongXin Dear YongXin





//我是在本地大學任職的, 每年都要到各間中學介紹大學提供的課程. 我到過聖瑪加利男女中小學好幾次, 覺得學校很不錯, 校舍新, 管理好, 老師熱誠, 學生活潑又有禮, 小學多外籍學生, 是其中一所我去過而又印象很好的學校.//

Rank: 3Rank: 3


315
4#
發表於 07-6-7 22:12 |只看該作者

Re: 請問這間學校校風怎樣?

Hi.你好!
想請問學費多少$.有冇甚麼什費.請幫幫忙回答一下   
因為我囝囝9月升K3.想問定一D私小ga野.
                                                 謝謝!  

Rank: 8Rank: 8


17958
5#
發表於 07-6-9 15:47 |只看該作者

Re: 請問這間學校校風怎樣?

coracora 寫道:
Hi.你好!
想請問學費多少$.有冇甚麼什費.請幫幫忙回答一下   
因為我囝囝9月升K3.想問定一D私小ga野.
                                                 謝謝!  


學費 2007/2008 $2500.00.

聖瑪加利係直資學校唔係私校.
其實係一家四口子
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖