- 在線時間
- 759 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 180
- 附加生產力
- 1736
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2578
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 4494
- UID
- 31672
 
|
Re: 請問這間學校校風怎樣?
bk媽咪回應
我選此校原因:
1, 全英環境, 有外籍老師教授. 我初時以為只有英文科是外籍老師教, 但我囡囡入了此校才知道其他主科(數學及常識)也是, 真是令我意外. 校內還有很多華人老師(有d係祝昇)英文水準都好高. 中文用普通話教.
2. 一條龍, 中學唔駛煩多次.
3. 男女校, 我自己覺得對發展小朋友的社交較平衡及全面.
4. 活動教學, 鼓勵小朋友多發言, 功課不太多, 初小沒有考試, 壓力不大.
5. 學校硬件很好, 校舍很新, 設備亦很齊全, 有校園電視台. 每間課室都有電腦, 投影機. 我見班房更設有洗手盤, 方便小朋友吃午飯不用走去洗手間洗手那麼麻煩.
6. 上學時間是8:30am, 不用小朋友太早起床(呢點亦係為自己著想, 冬天要6點幾起床係好痛苦既事)
7. 小三開始可以多學一種外語(現時有法文, 日文可選擇)
8. 小班教學, 老師可更容易觀察到小朋友既進展
9. 校長, 老師都很有熱誠, 比我感覺好好.
開學自今對學校都好滿意, 囡囡上學亦很開心, 英文及普通話亦進步了不少.
如果有興趣想了解多d, 可以到以下forum到睇睇:
YongXin Dear YongXin
//我是在本地大學任職的, 每年都要到各間中學介紹大學提供的課程. 我到過聖瑪加利男女中小學好幾次, 覺得學校很不錯, 校舍新, 管理好, 老師熱誠, 學生活潑又有禮, 小學多外籍學生, 是其中一所我去過而又印象很好的學校.//
|
|