關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版
發新帖
查看: 820|回覆: 3
go

2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7495
1#
發表於 07-6-8 21:44 |只看該作者

2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版


讀緊浸聯的家長們都可以入來分享架.

我有以下問題:

(1)6月26日編班試考d乜野.
(2)7月3日做校服, 環保校服多唔多人買架(就讀的家長請發表).


Rank: 3Rank: 3


197
2#
發表於 07-6-8 22:22 |只看該作者

Re: 2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版

我都想知.唔該...
christina 寫道:

讀緊浸聯的家長們都可以入來分享架.

我有以下問題:

(1)6月26日編班試考d乜野.
(2)7月3日做校服, 環保校服多唔多人買架(就讀的家長請發表).

Rank: 6Rank: 6


7495
3#
發表於 07-6-8 22:41 |只看該作者

Re: 2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版

NAMNAMMA:你又是今年升小一的家長嗎, WELLCOME, 你小朋友讀那間幼稚園, 我女都緊荃浸.

Rank: 3Rank: 3


197
4#
發表於 07-6-8 23:03 |只看該作者

Re: 2007年香港浸信會聯會小學-小一家長版

Hi christina,

Yes  亞女係讀迦南幼稚園/kowloon side..平日係婆婆住,小一會返來同我住..
christina 寫道:
NAMNAMMA:你又是今年升小一的家長嗎, WELLCOME, 你小朋友讀那間幼稚園, 我女都緊荃浸.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖