關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我有20分, 應該選邊間
發新帖
查看: 600|回覆: 1
go

我有20分, 應該選邊間 [複製鏈接]


1481
1#
發表於 07-6-8 22:39 |只看該作者

我有20分, 應該選邊間

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
2#
發表於 07-6-8 23:00 |只看該作者

Re: 我有20分, 應該選邊間

兩間都多人爭,
兩間20分都要抽,
兩間20分都未必抽到,
兩間死忙率好似LS高d(即多人選d)

希望有更多家長可以答到你
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖