關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田萧漢森 VS 民生
發新帖
查看: 693|回覆: 1
go

沙田萧漢森 VS 民生 [複製鏈接]

Rank: 1


28
1#
發表於 07-6-7 17:46 |只看該作者

沙田萧漢森 VS 民生

小孩現讀民幼K3, 小一派到沙田萧漢森,
有無人知道萧漢森好唔好, 請給意見

Rank: 3Rank: 3


290
2#
發表於 07-6-8 13:30 |只看該作者

Re: 沙田萧漢森 VS 民生

我都派左去第4志願嘅蕭漢森,但冇去註冊,我覺得你都係揀民生啦!始終民生程度好d,但可能就壓力大d


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖