關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 08年入小一的小朋友會比今年少?
發新帖
查看: 658|回覆: 1
go

08年入小一的小朋友會比今年少? [複製鏈接]

Rank: 1


4
1#
發表於 07-6-6 15:08 |只看該作者

08年入小一的小朋友會比今年少?

聽人講話2002年的出生率比2001年少? 但有人又話2002年是馬年, 多左小朋友出世?

Rank: 3Rank: 3


223
2#
發表於 07-6-6 15:37 |只看該作者

Re: 08年入小一的小朋友會比今年少?

2002第二少,03年最少,跟著就多啦,如果唔係就唔會有香港人大肚婆反對大陸大肚婆在港生啦,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖