關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 88 綱怎樣排位
查看: 3769|回覆: 27
go

88 綱怎樣排位 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


146
1#
發表於 07-1-12 22:45 |只看該作者

88 綱怎樣排位

已收到信了, 真係好頭痛. 在88綱中只得11個選擇, 但發現有好幾間係第一輪都係收生不足架.唉, 都唔知點選好, 大家有冇好提議 ??

Rank: 4


544
2#
發表於 07-1-15 11:20 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

係呀,我都係度頭痛緊點排好
你心目中係邊間?

Rank: 3Rank: 3


146
3#
發表於 07-1-15 13:45 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

1) 沙田官立小學
2)香港九龍塘基督教中華宣道會陳元喜小學(上午)
3)循理會白普理基金循理小學
4)迦密愛禮信小學

你呢?



Rank: 5Rank: 5


2522
4#
發表於 07-1-15 17:42 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

迦密同王賜豪唔知揀邊間好呀     

Rank: 4


544
5#
發表於 07-1-15 19:23 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

hi Meipo,
我同你都差唔多
1)香港九龍塘基督教中華宣道會陳元喜小學(上午)
2)循理會白普理基金循理小學
3)迦密愛禮信小學
4) 沙田官立小學

可能會有人覺得奇怪,點解我將沙官放咁後,因為聽人講沙官好似好嚴同好谷,我又唔想小朋友太辛苦所以就咁,唔知你覺得呢?可否比比意見我?


Rank: 4


544
6#
發表於 07-1-15 19:29 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

hi bkmymmy,

聽人講王賜豪好似係朱正賢下午校,同埋有d媽咪係自行分配時都選左話d老師有愛心,迦密係bk我就暫時未聽人講過,但係我自己個人睇過佢地個網頁,我就覺呢間學校都唔錯.

Rank: 5Rank: 5


2522
7#
發表於 07-1-15 20:19 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

我想問循理會白普理基金循理小學有冇新冀or裡面有冇翻新過?

Rank: 3Rank: 3


146
8#
發表於 07-1-16 13:41 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

Bonha,

我聽人講沙官係一間比較傳統學校. 有分精英班. 我都有d擔心. 所以都想聽多d意見. 可能到最後會選後小小.

Rank: 4


544
9#
發表於 07-1-16 15:14 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

meipo

呢d野都好睇個小朋友點,我o個個就一定唔可以太傳統,因為佢比較好動.

Rank: 1


5
10#
發表於 07-1-16 19:58 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

現在小兒就讀於聖心幼稚園,本人心水是聖心小學,
或陳元喜小學,想88綱的家長給意見,那一所作首選
比較好呢?及請給兩所學校給意見及評價!
    

Rank: 4


544
11#
發表於 07-1-17 12:48 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

聖心要到2010年先轉到全日,陳元喜出年就轉喇,我個人覺得聖心好似辛苦d.

Rank: 4


544
12#
發表於 07-1-17 12:49 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

好似     
好小88網家長   

Rank: 2


36
13#
發表於 07-1-17 13:07 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

聖心程度好高,每年升中都有好多學生升到英中,如果讀聖幼,緊係揀聖小,但每年競爭都好激烈,入唔入到聖小好難保證.

Rank: 1


5
14#
發表於 07-1-17 22:36 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

首先多謝各位回覆,小兒在自行收生部份
是選聖心小學,是不是機會大些,及怎麼
在綱上總是沒有家長選聖心呢 ??
是不是........   

Rank: 2


36
15#
發表於 07-1-18 12:48 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

機會就睇你有幾多分?聖心好多人揀,所以d家長可能想低調d,如果講學校受歡迎,個個都話揀佢,咁自己ga機會又細左,明唔明!!

Rank: 4


544
16#
發表於 07-1-18 12:59 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

唔止聖心無人提....
我覺得88網既學校都好似好小人提...想了解o下D學校係點樣教學,多唔多功課,有無課外活動,D老師有無愛心,都唔可以

Rank: 3Rank: 3


118
17#
發表於 07-1-18 13:49 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

[quote]
Meipo 寫道:
1) 沙田官立小學
2)香港九龍塘基督教中華宣道會陳元喜小學(上午)
3)循理會白普理基金循理小學
4)迦密愛禮信小學

你呢?

但係頭三位係可以跨網架! 點解唔試

Rank: 3Rank: 3


102
18#
發表於 07-1-18 17:59 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

半日, P.1,5,6上午班,P.2,3,4下午班, 無冷氣; 2010年轉新校舍, 全日。全年4次考試, 8次評估, 無考試評估就默書。 二年班會用考試名次編班, 入到和保持到在頭三班, 入英中便沒有問題, 好似是頭一班大多數會入聖公會曾肇添中學和沙田官中, 頭二,三班則會多數入回聖母無玷聖心中學; 跟據朋友的資料上年升英中有70幾%。 另外運動方面, 已連三年沙田區冠軍, 今年都好大機會冠軍。 一句講曬, 正正常常都會頭三班。

Rank: 3Rank: 3


102
19#
發表於 07-1-18 18:03 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

聖母無玷聖心學校
半日, P.1,5,6上午班,P.2,3,4下午班, 無冷氣; 2010年轉新校舍, 全日。全年4次考試, 8次評估, 無考試評估就默書。 二年班會用考試名次編班, 入到和保持到在頭三班, 入英中便沒有問題, 好似是頭一班大多數會入聖公會曾肇添中學和沙田官中, 頭二,三班則會多數入回聖母無玷聖心中學; 跟據朋友的資料上年升英中有70幾%。 另外運動方面, 已連三年沙田區冠軍, 今年都好大機會冠軍。 一句講曬, 正正常常都會頭三班。

Rank: 5Rank: 5


2522
20#
發表於 07-1-20 17:52 |只看該作者

Re: 88 綱怎樣排位

交咗form, 唔洗再諗, 鬆晒!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖