關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Marynoll 校服一問
查看: 3486|回覆: 30
go

Marynoll 校服一問 [複製鏈接]


2972
1#
發表於 07-5-31 10:57 |只看該作者

Marynoll 校服一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1384
2#
發表於 07-5-31 13:45 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

兩隻顏色都可以穿著回校, 你可以買兩條校服裙, 一隻色一條, 平時可以讓囡囡輪流穿著.  不過, 在某些日子是會指定要穿粉藍色的.

Rank: 5Rank: 5


1298
3#
發表於 07-5-31 14:32 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

mamami,

你囡囡入到Maryknoll呀? 可唔可以話我知佢係點派到入Maryknoll? 攪珠(First round or 同校網) or interview? 我好想囡囡入到Maryknoll, 今年年尾要揀學校, 所以開始做資料搜集。
:idea:


2972
4#
發表於 07-5-31 15:46 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1298
5#
發表於 07-6-1 10:46 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

mamami,

真係恭喜晒, 希望囡囡都可以似你囡囡咁幸運啦!

我想知你囡囡係唔係20分呀?

    
:idea:

Rank: 6Rank: 6


7836
6#
發表於 07-6-1 11:38 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

冬天就校褸分深淺色, 又係任你自己簡~

Rank: 3Rank: 3


444
7#
發表於 07-6-1 17:41 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

請問係唔係一次過做哂夏和冬季校服?

Rank: 3Rank: 3


129
8#
發表於 07-6-1 18:00 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Need to buy both color. There is opportunity (e.g. May Crowning) that some are requested to dress in orange and others are in blue.

mamami 寫道:
唔該晒!

咁睇好似買藍色合符經濟原則

[quote]
AmyWonglo 寫道:
兩隻顏色都可以穿著回校, 你可以買兩條校服裙, 一隻色一條, 平時可以讓囡囡輪流穿著.  不過, 在某些日子是會指定要穿粉藍色的.
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1384
9#
發表於 07-6-1 18:36 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

唔一定要.  不過, 十一月初就會換冬季校服.  如果太遲做,就怕到時可能趕不及.  如果不想下星期四訂埋, 你最好問吓供應商最遲訂購日期.

你可能是怕囡囡暑假後長高了, 到時不合身.  但MCS的要求是校服裙的長度是在膝上.  短少少不是問題, 反而長了是不合規格. 我上次不知道, 聽前面的說做長些, 我又跟着說要長些, 最後要將所有改短呢.  而且, 你可以在換季前給囡囡試穿, 如果到時真的不合身, 只要保留單據及是全新的校服, 你可以拿去換的.

kamen 寫道:
請問係唔係一次過做哂夏和冬季校服?

Rank: 3Rank: 3


444
10#
發表於 07-6-1 22:42 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Hi, Amy,
Thank so much!

Rank: 1


13
11#
發表於 07-6-4 20:43 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Dear Amy,

我想問書包同邊間買?同埋幾時買?

Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1384
12#
發表於 07-6-4 22:18 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Hi, ccc168hkhk,

書包是沒有指定供應商, 你可以自己的喜好及需要來購買.  

Rank: 1


13
13#
發表於 07-6-4 23:01 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

多謝Amy回霞。
仲有,如校服要指定長度,起不是每年都要買?

Rank: 5Rank: 5


1384
14#
發表於 07-6-5 09:48 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

這問題其實在於小朋友増高的速度.  校服裙的長度是要求小朋友跪在地上時, 裙腳要離地5-8 cm.  本身已有1" 多的容忍度, 我都見過有些高年級的條裙好短.  所以一條校服裙應該可以穿2至3年的.

Rank: 1


13
15#
發表於 07-6-5 23:11 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

再次多謝Amy的回覆。
咁o係做校服果日,學校會唔會有其他事項公布?定係淨度身?因為我想自己帶個女去做校服公司做校服。

Rank: 1


9
16#
發表於 07-6-5 23:13 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Dear Amy,

多謝你給予我們這群新丁一些寶貴的意見。有關校車問題,可否一問?

收到MCS的校車資料表,我居所附近沒有車站,因此有下列問題,可否給予一些意見:
(1) 請問校車公司開新車站的可能性是否不高呢?何時會知結果?
(2) 如果要乘坐保母車,是否不可以在校內上車,學生沒有保障,會十分危險?
(3) 如何聯絡保母車司機?收費如何?
(4) 學生參與課外活動是否沒有校車服務?保母車又如何?

謝謝   

BaBaVincent

Rank: 1


13
17#
發表於 07-6-5 23:23 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

BaBaVincent,
請問你幾時收到MCS的校車資料表?我仲夫收到。可否PM一份給我?
謝謝!!!

Rank: 1


9
18#
發表於 07-6-6 00:13 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

我5/6註冊時收到一份粉紅色的紙,上面印有「本年度已設立之路線站」(註:並不是2007年9月的資料),你應該也會收到的。

為甚麼你會選擇自行往校服公司做校服,是否不想小孩子告假呢?

BaBaVincent

Rank: 5Rank: 5


1384
19#
發表於 07-6-6 09:01 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

Hi, ccc168hkhk,

我唔知是否每年的安排都一樣呀, 你最好打返學校查詢. 我個年就有 : 訂購校服、校車服務的咨詢及留座、SPI書包推廣、家教會的入會申請及記念品選購.

另外, 第一輪入到的是不會收到有關校車資料的信件, 你需要在明天直接向在場的校車公司的負責人- 陳志榮先生查詢.  如你明天不去, 你可以打電話給Heng Loong School Bus Co. Ltd., Tel # 2480 0333 / 2424 8998.

Rank: 2


66
20#
發表於 07-6-6 09:26 |只看該作者

Re: Marynoll 校服一問

BaBaVincent,

(1) 校車新開車站可能性不高, 要有心理準備
(2) 無論校車或保母車, 均不準駛入校園, 校車在何東道上落, 保母車大多在界限街上落, 有保母接送小朋友, 我見都十分安全, 當然你要揀一架信譽良好的保母車
(3) 可於註冊當日在校門外查看有否保母車司機派傳單招倈, 另可在開課當日在界限街, 自行向保母車司機查詢.
(4) 校車只接送返放學, 課外活動要家長自行安排.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖