關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請保良局6年級家長
發新帖
查看: 1018|回覆: 9
go

請保良局6年級家長 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1028
1#
發表於 07-6-2 09:43 |只看該作者

請保良局6年級家長

請問今日的畢業禮, 你們有無一位學生一張飛呀?

THANKS
我媽咪做陪月, 我們住青衣, 持有僱員再陪訓之專業陪月員証書, 經驗豐富, 收費合理, 有需要可pm我.

Rank: 5Rank: 5


1028
2#
發表於 07-6-2 10:30 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

我細佬那間連畢業生, 都唔可以一人一張飛呀!
讀了6年小學, 連畢業生父/母都無飛去睇, 真係會好唔開心, 就算係紅館到搞都無用啦!
我媽咪做陪月, 我們住青衣, 持有僱員再陪訓之專業陪月員証書, 經驗豐富, 收費合理, 有需要可pm我.

Rank: 4


701
3#
發表於 07-6-2 10:49 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

我都唔明,點解紅館甘大都會無位呢

Rank: 5Rank: 5


1028
4#
發表於 07-6-2 10:51 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

所有保良局小學6年級一起搞, 所以唔夠分
我媽咪做陪月, 我們住青衣, 持有僱員再陪訓之專業陪月員証書, 經驗豐富, 收費合理, 有需要可pm我.

Rank: 1


4
5#
發表於 07-6-2 23:54 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

我仔仔學校畢業生每人都有一張, 有一些同學的父母不出席而多出來的, 就抽籤, 所以我有2張, 我看到有其他學校有3.4張的.

Rank: 5Rank: 5


4715
6#
發表於 07-6-3 00:17 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

路過搭咀, 我個女是k3學生, 今天4點多行完畢業禮出到來, 看見很多小學生, 但原來畢業生都唔可以有2張入場券, 又真係過份咗d, 話哂讀了6年, 幼稚園是分了上下兩場, 其實PLK應該再BOOK多一天, 滿足家長的需要.

唔知小學, 中學有幾多埸呢.

Rank: 5Rank: 5


1028
7#
發表於 07-6-3 00:37 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

YanYan0116 寫道:
路過搭咀, 我個女是k3學生, 今天4點多行完畢業禮出到來, 看見很多小學生, 但原來畢業生都唔可以有2張入場券, 又真係過份咗d, 話哂讀了6年, 幼稚園是分了上下兩場, 其實PLK應該再BOOK多一天, 滿足家長的需要.

唔知小學, 中學有幾多埸呢.



小學一場, 6:30開始.
如果係做到每一個畢業生都係一人一張飛,都唔夠派, 咁無話可說, 但現場所見, 絕對不是, 因放家長出來的時候, 係同埋啲8-9歲的小朋友, 我相信那些小朋友唔會係坐大脾, 唔係1,2個家長, 係好多個.

如果係有啲學校, 可以取到較多飛, 而另到其他學校取唔到足夠的, 咁我覺得好唔公平.
我媽咪做陪月, 我們住青衣, 持有僱員再陪訓之專業陪月員証書, 經驗豐富, 收費合理, 有需要可pm我.

Rank: 5Rank: 5


4715
8#
發表於 07-6-3 00:55 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

咁又真係唔公平喎, 8, 9歲都有飛入, 但有D家長又一張飛都無, 6:30先開始, 咁咪起碼8點先完, 餓到暈.

好心PLK就BOOK多日啦.

今日話就話3點開始, 但亞女要11:45返到學校, 差不多5點才完, 成5, 6個鐘無食嘢, 出到來, 亞女都話好肚餓, 我都係快快趣趣影了幾張相就即刻去食嘢.

咁直資同私小是不是都係今天呀.

Rank: 5Rank: 5


1054
9#
發表於 07-6-3 01:08 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

我今日有3張門票參加畢業禮, 可能我地學校有部份家長唔去畢業禮. 另外, 今日都唔full , 仲有幾多位剩!

JOYCENGYW 寫道:
請問今日的畢業禮, 你們有無一位學生一張飛呀?

THANKS

Rank: 5Rank: 5


1028
10#
發表於 07-6-3 15:30 |只看該作者

Re: 請保良局6年級家長

簡直係安排失當.
我媽咪做陪月, 我們住青衣, 持有僱員再陪訓之專業陪月員証書, 經驗豐富, 收費合理, 有需要可pm我.
‹ 上一主題|下一主題