關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聽日可以去注冊啦!!
發新帖
查看: 742|回覆: 0
go

聽日可以去注冊啦!! [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1#
發表於 07-6-4 23:35 |只看該作者

聽日可以去注冊啦!!

等左咁多個月先有結果 :evil:
聽日可以去注冊啦     
各位記住攞齊文件呀

1.注冊証
2.出世紙正本及 copy
3.相2張
4.申請人身份証(統一派位申請人)

        


要叩門既媽咪就祝你地叩門成功       
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖