關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 叩門 - 只叩第一志願?
發新帖
查看: 2744|回覆: 13
go

叩門 - 只叩第一志願? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


148
1#
發表於 07-5-31 23:27 |只看該作者

叩門 - 只叩第一志願?

如果叩門係咪只可叩自行和統一都揀的學校,而2,3志願之學校因我唔係揀佢作第一志願,一般叩門都無機會.還是照去試吓?
好多學校講明要2次揀佢先有面試機會!
波蘿飽的成長日誌
http://hk.myblog.yahoo.com/boboheilam

Rank: 5Rank: 5


1054
2#
發表於 07-5-31 23:39 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

有d學校你無揀過都有成功叩門的個案,我想主要是看小朋友的表現。

Rank: 3Rank: 3


148
3#
發表於 07-5-31 23:43 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

我係擔心連面試都無機會!
波蘿飽的成長日誌
http://hk.myblog.yahoo.com/boboheilam

Rank: 5Rank: 5


2872
4#
發表於 07-5-31 23:47 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

除非你所選的二,三志願係勁熱門既學校啦

其實一般學校都唔會太在意係咪第一志願,只要在頭三志願都可接受架啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
5#
發表於 07-5-31 23:58 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

有間九龍英中直屬男女小學,你無揀過佢都收呀,不過要筆試

Rank: 1


12
6#
發表於 07-6-1 09:42 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

Hi,

Which school is it?  Can you tell me or PM me, thanks

Rank: 5Rank: 5


1371
7#
發表於 07-6-1 10:54 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

成個小一入學申請程序, 得叩門呢一part 學校先至有權話事, 學校梗係會揀d出色的學生入讀, 所以就算無揀過, 只要你比其他申請優秀, 都會被取錄

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


7908
8#
發表於 07-6-1 11:04 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

但我區有間小學講明:自行分配揀佢,統一派位甲、乙部第一志願揀佢,叩門時先會優先考慮!

Rank: 5Rank: 5


1371
9#
發表於 07-6-1 11:32 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

呢d係學校要你一定要揀佢的招數嚟啫, 好多學校都係咁講ge la 唔通叫你唔好揀佢咩

佢話優先啫, 無話如果將佢擺第二三志願的就一定唔收喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
10#
發表於 07-6-1 13:29 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

又或者佢既申請表多到不得了,唔憂無人扣門囉
fcbttkw 寫道:
但我區有間小學講明:自行分配揀佢,統一派位甲、乙部第一志願揀佢,叩門時先會優先考慮!

Rank: 5Rank: 5


2872
11#
發表於 07-6-1 14:24 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

有些學校真係唔係第一志願唔派表架

Rank: 3Rank: 3


195
12#
發表於 07-6-1 18:30 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

:evil:  :evil: 連官小都夠膽死寫

Rank: 3Rank: 3


188
13#
發表於 07-6-2 00:26 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

我咪揀呢間, 我3次

Rank: 2


75
14#
發表於 07-6-3 13:56 |只看該作者

Re: 叩門 - 只叩第一志願?

我想問叩門是否一定要叩番派位0個個網0架????我誇去第二個網叩門得嗎?
PRI PRI 孖媽
‹ 上一主題|下一主題