關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇德信小學男校家長或升小一家長呀
發新帖
查看: 683|回覆: 0
go

有冇德信小學男校家長或升小一家長呀 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


240
1#
發表於 07-5-30 11:31 |只看該作者

有冇德信小學男校家長或升小一家長呀

請各位家長幫忙,可否比啲意見,,中文會否普通話教呢,會否

著重英文呢,將來小三至小六會否轉全曰制呢,thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖