關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請教黃埔邊間小學比較好呀?
發新帖
查看: 1433|回覆: 10
go

請教黃埔邊間小學比較好呀? [複製鏈接]

Rank: 4


883
1#
發表於 07-4-29 00:34 |只看該作者

請教黃埔邊間小學比較好呀?

Rank: 3Rank: 3


196
2#
發表於 07-4-29 23:47 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

馬頭涌官立﹙紅磡灣﹚
宣道
天神
聖提摩太
我覺得都唔錯

Rank: 1


24
3#
發表於 07-5-29 11:38 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

banding 排名:
1.天神
2.馬頭涌官立﹙紅磡灣﹚
3.宣道

Rank: 5Rank: 5


1692
4#
發表於 07-5-29 12:30 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

天神
馬頭涌官立﹙紅磡灣﹚
宣道
仲有兩間奉基都ok架

Rank: 5Rank: 5


3610
5#
發表於 07-5-29 13:21 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

Rank: 5Rank: 5


3610
6#
發表於 07-5-29 13:43 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

Is it true that 宣道 is better the two 奉基

Rank: 5Rank: 5


1145
7#
發表於 07-5-29 14:51 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

1. 天神 (有一條龍,不過係女校)
2. 宣道 (有精英及補底班,程度都幾好)
3. 奉基 (聽講近年"特飛猛進")
3. 馬頭涌官立紅磡灣 (學校較只注重體育方面強的同學,讀書型唔係太適合)


2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
8#
發表於 07-5-29 15:13 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

我舊年暑假問過黃埔既補習社,佢地大致上覺我官立,奉基同宣道既學術水平都好接近

Rank: 5Rank: 5


1679
9#
發表於 07-5-29 15:19 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

如果俾你地揀, 你地會揀奉基千禧定黃埔宣道呢?原因?

Rank: 5Rank: 5


3610
10#
發表於 07-5-29 15:19 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

竹葉青 寫道:
1. 天神 (有一條龍,不過係女校)
2. 宣道 (有精英及補底班,程度都幾好)
3. 奉基 (聽講近年"特飛猛進")
3. 馬頭涌官立紅磡灣 (學校較只注重體育方面強的同學,讀書型唔係太適合)


So the ranking of 宣道 is higher than 奉基?  My friend's daughter graduated in 奉基 but just got a seat in True Light Kowloon Tong (Chinese Secondary).  How "特飛猛進" is it?  The old one or the millennium one?

Rank: 3Rank: 3


477
11#
發表於 07-5-29 20:45 |只看該作者

Re: 請教黃埔邊間小學比較好呀?

[size=medium]以下是節錄於蘋果日報--進修欄(由一隊現役教師組成的解答團):-

問: 請問九龍城區內的官立或津貼小學,男孩的頭五位選擇 (請按順序),謝謝!
by newday (2006-11-27 15:03)                        

答: 九龍城尚分34,35和41三網,請問指何網?如果總合的話:喇沙小學、拔萃小學、馬頭涌官立小學(紅磡灣)、獻主會小學和陳瑞祺小學  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖