- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-8-4
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 6
- UID
- 140477

|
Re: 小一派位
朱古力, ejbobby:
好多謝你地回應.
我太太今日终於打電話比教統局職員問呢個問題.
佢地話註冊只是保障原派學校的學位, 如果已在私小留位, 又不打算去原派學校, 可以不註冊, 而即使不註冊, 亦可繼續叩門的.
[img align=left]http://ee.uuhp.com/~myavril/icon_s/face/01.jpg[/img] |
|