關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 六月二號同三號就放榜,好緊張呀
發新帖
查看: 1174|回覆: 4
go

六月二號同三號就放榜,好緊張呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1378
1#
發表於 07-5-16 08:58 |只看該作者

六月二號同三號就放榜,好緊張呀

你地點呀

Rank: 3Rank: 3


185
2#
發表於 07-5-16 09:53 |只看該作者

Re: 六月二號同三號就放榜,好緊張呀

我又驚又擔心,驚是派不到心儀學校,擔心派了學風較差的學校,叩門又失敗,真不知如果是好,唯有安慰自己希望在明天。

Rank: 3Rank: 3


266
3#
發表於 07-5-16 14:49 |只看該作者

Re: 六月二號同三號就放榜,好緊張呀

放榜前, 會否有信通知去睇結果架.

Rank: 4


988
4#
發表於 07-5-16 14:56 |只看該作者

Re: 六月二號同三號就放榜,好緊張呀

onsf

係唔會有信通知,只係你當日去第表格個間小學睇返結果,
睇結果後都一定要到派的小學註冊,如去叩門成功先到小學拿回註冊証到成功叩門小學再註冊.

Rank: 6Rank: 6


7495
5#
發表於 07-5-16 15:37 |只看該作者

Re: 六月二號同三號就放榜,好緊張呀

現在都緊張, 我想到了28號開始緊張la. 請問是否月尾左右打去心儀學校問有無叩間位及問何時派form.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖