關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗
發新帖
查看: 887|回覆: 3
go

有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗ [複製鏈接]

Rank: 2


100
1#
發表於 07-1-21 02:44 |只看該作者

有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗

有無報左德寶幼兒班的媽咪呀﹗
你地收左interview信未呀?

因我只報了這間,無後備!!!!

唔知點interview

Rank: 3Rank: 3


195
2#
發表於 07-1-21 09:25 |只看該作者

Re: 有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗

TwoTwo,
我都幫細囡報左富康, 無咁快interview架,好似到3, 4月學校開放日時先interview,唔使咁心急.

Rank: 2


100
3#
發表於 07-1-21 23:58 |只看該作者

Re: 有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗

因我只報了一間,如果唔收我,真係唔知點算tim!!!!!


190
4#
發表於 07-1-24 15:27 |只看該作者

Re: 有無報左或讀緊德寶幼兒班的媽咪呀﹗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖