關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 譚歐陽少芳呢2日会寄出面試信!
發新帖
查看: 608|回覆: 2
go

譚歐陽少芳呢2日会寄出面試信! [複製鏈接]

Rank: 4


602
1#
發表於 06-11-14 12:05 |只看該作者

譚歐陽少芳呢2日会寄出面試信!

好緊張! 18/11 INTERVIEW, 吾知有冇有經驗的MAMMY告知面試內容!

Rank: 6Rank: 6


7217
2#
發表於 06-11-14 13:53 |只看該作者

Re: 譚歐陽少芳呢2日会寄出面試信!

Received interview permit yesterday, my girl will have the interview at 8:30 a.m.   

The letter said interview will be conducted in both Chinese & English.   

Rank: 4


602
3#
發表於 06-11-14 14:23 |只看該作者

Re: 譚歐陽少芳呢2日会寄出面試信!

Yes, I heard before that they will speak in Chinese & English as well. But don't know what exactly they will ask
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖