- 在線時間
- 106 小時
- 最後登錄
- 14-1-6
- 國民生產力
- 46
- 附加生產力
- 4
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 667
- 主題
- 12
- 精華
- 0
- 積分
- 717
- UID
- 51195

|
Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3
麟媽媽 寫道:
Alan,
無論你最初出發點係咩,
既然你都上緊慕道班便要堅持。
天主奇妙既安排,不是樣樣我地能了解的,
你而家有呢個機會了解多D,
都是主給你的恩典來的。
至於你太太方面,你真的要好好考慮,
如果宗教成為你兩小口爭執的引子,
絕對不會是天主想見到的。
你太太係咩宗教呢?既然佢叫你去信天主教,
即是佢都唔係太抗拒天主教啫,
何不搵日叫佢陪你去下望彌撒,
唔使一開始便叫佢去上慕道班,唔好太pushy嘛。
你唔好因為咁唔開心,你要努力堅持吖!
願仁慈既天主保守你一家平安!
Danielboy,
哈,呢張係陳年舊照了,
我仔已經7歲2年班喇!
呢件唔係衫黎架!
我個舊同事畫上去架咋!
多謝麟媽媽!
我太太信密宗(藏傳佛教)
其实佢以前BB好细都試過上慕道班, 為左5points.
因為lazy, 最终失敗.
我尊重佢嘅宗教自由, 無論以後我嘅宗教信作係點都好, 都吾应該為呢D嘢爭執.
我而家其实都是在学習階段, but incline to think the believes of Catholics/Christianity is true.
我其实是受我个女咉响, 佢12个月大時(而家44个月大), 返YMCA playgroup, playgroup 係基督教嘅, 佢輕輕接受左一D宗教訓練. 性格奠定得几好. 但而家間Kindie無宗教.
我想自己探求一下, 會吾會Catholics/Christianity係真实嘅呢? 呢种信仰又會令我地点樣轉变呢? 暫時未知答案.
|
|