關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, ...
發新帖
查看: 1702|回覆: 12
go

急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在 [複製鏈接]

Rank: 2


54
1#
發表於 05-11-4 02:54 |只看該作者

急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3個月), 她是否可跟埋父母一起領洗 ??

如題.  MANY THANKS.

Rank: 4


717
2#
發表於 05-11-4 12:14 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

alittlesum 寫道:
如題.  MANY THANKS.


我而家在玫瑰堂上慕道班, 慘過妳, 要07年暑假至完, 吾知几時至受洗.  应該係08年Easter.  咁就幫吾到个女.  (07 Setp.  我个女升K3.)

重有,  佢地話, 除非个女未出世, 吾係就無得一齊受洗.  佢地suggest BB 上主日學.

但任gor 5 分, 吾係計父母嘅咩?
关个女事嘅咩?  

我真係吾知, 煩請有識人仕指教.

另外我知道Kowloon Bay St. Joseph Church 嘅慕道班只须一年.  可以諮詢.  

  

Rank: 3Rank: 3


120
3#
發表於 05-11-4 12:27 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

據我了解過天主教是....如到洗禮時, 小孩過了四歲(過了生日)是不能跟父母一齊受洗的。  他們要到五歲時自行報讀主日學, 修讀兩年後可獨立洗禮。  :

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 05-11-4 14:47 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

嬰兒領洗是3歲前,不是4歲前。
你地信主係為咩呢?點樣好慘幫唔到個女呢?
如果你信,你應該知道天主會為孩子安排最適合的,
在你眼中認為最好的,還要看孩子是否合適嘛,
所有都是在天主掌握之內,多5分但都唔一定抽中。
不要看領洗如吃快餐,你的身心都要有足夠準備,
如你對教內的基本都未知,理當好好上慕道班。
願各位主內平安,主佑!

[quote]
Alanhoky 寫道:

我而家在玫瑰堂上慕道班, 慘過妳, 要07年暑假至完, 吾知几時至受洗.  应該係08年Easter.  咁就幫吾到个女.  (07 Setp.  我个女升K3.)

重有,  佢地話, 除非个女未出世, 吾係就無得一齊受洗.  佢地suggest BB 上主日學.

但任gor 5 分, 吾係計父母嘅咩?
关个女事嘅咩?  

我真係吾知, 煩請有識人仕指教.

另外我知道Kowloon Bay St. Joseph Church 嘅慕道班只须一年.  可以諮詢.   

[quote]

Rank: 4


717
5#
發表於 05-11-4 19:18 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

[quote]
麟媽媽 寫道:
嬰兒領洗是3歲前,不是4歲前。
你地信主係為咩呢?點樣好慘幫唔到個女呢?
如果你信,你應該知道天主會為孩子安排最適合的,
在你眼中認為最好的,還要看孩子是否合適嘛,
所有都是在天主掌握之內,多5分但都唔一定抽中。
不要看領洗如吃快餐,你的身心都要有足夠準備,
如你對教內的基本都未知,理當好好上慕道班。
願各位主內平安,主佑!

[quote]

I do feel shame on myself should I made you mis-understrand me.

I'm actually studying if Catholics is a true religion.  I also believe the religion is suitable for me.  That's why I choose to attend Rosary Church's 慕道班 though its duration is much longer than that of St. Joseph.  My primary concern is not that 5 points.  Of course it will be 'bonus' if the 5 points can help my daughter!

By the way, do you know if the 5 points count on the parents or the babies?

Alan

Rank: 4


573
6#
發表於 05-11-4 19:48 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

Hi Alanhoky

I am so happy that you attend Rosary Church's 慕道班 is not for your child.

"麟媽媽 寫道: 嬰兒領洗是3歲前,不是4歲前".  It's true.  If you can complete the 慕道班 and 領洗, the day of your child's 領洗 should not over 3 yrs old.

Don't worry.  God will bless and arrange all of his follower.  

Rank: 4


573
7#
發表於 05-11-4 19:50 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

Hi Alanhoky

Sorry, I forget to answer your question.  The 5 points is count for your child, not for parents.

Rank: 4


717
8#
發表於 05-11-4 20:01 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

TinaMummy 寫道:
Hi Alanhoky

Sorry, I forget to answer your question.  The 5 points is count for your child, not for parents.


Thanks!
I'm afraid that her mami will be frustrated.

Rank: 5Rank: 5


4536
9#
發表於 05-11-4 20:35 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

[quote]
麟媽媽 寫道:
嬰兒領洗是3歲前,不是4歲前。
你地信主係為咩呢?點樣好慘幫唔到個女呢?
如果你信,你應該知道天主會為孩子安排最適合的,
在你眼中認為最好的,還要看孩子是否合適嘛,
所有都是在天主掌握之內,多5分但都唔一定抽中。
不要看領洗如吃快餐,你的身心都要有足夠準備,
如你對教內的基本都未知,理當好好上慕道班。
願各位主內平安,主佑!
[quote]

麟媽媽, Well said!   By the way,  想問你囝囝個造型嚮邊度買架, 因呀仔最近愛上dinosaurs.

Alanhoky,
既然幫唔到個女,你或你太太會唔會因此而停止上慕道班? 麟媽媽講既好啱,如果你真心信主, 你應該知道天主會為孩子安排最適合的, 你亦應該可以令你太太唔會因嗰5分而 frustrated囉.

Rank: 4


717
10#
發表於 05-11-4 20:52 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

danielboy 寫道:
[quote]

Alanhoky,
既然幫唔到個女,你或你太太會唔會因此而停止上慕道班? 麟媽媽講既好啱,如果你真心信主, 你應該知道天主會為孩子安排最適合的, 你亦應該可以令你太太唔會因嗰5分而 frustrated囉.


My wife is not attending now.  She has other kind of religious belief.  

She wants me to attend because she wants that 5 points.  

If she knows that we can't get that 5 points, I'm afraid that she will stop me from attending.  

She wants me to have much more time to accompany her instead.  I'm too busy during the week day.  

I really wants to know more about Catholics and I believe that it may be suitable for my family.  I trust I have to remain silent at this moment and contiue the class.  

Alan

Rank: 4


573
11#
發表於 05-11-5 09:22 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

Dear Alan

Please keep attending.  It's really good for you and your family.  I am also a working and busy mum.  When I attend the 慕道班, my feeling is peaceful and comfortable.  I can release and forget my working and family pressure during the class.

Sometimes, we will share our experience, difficulties, happiness or sad in the class.  You will know much people are better than you, of course you are more lucky than many people.

Besides, you will have a positive mind than before.  It's because you know more of God.  God will lend us when we are in doubtful.

Before, I was so scare to see the negative news from TV or newspaper, especially the war, incident of 911, SARS.  I will feel sad and worry about myself and my family.  But now, I will face directly to these news and try to help or donate as I can.  I can feel the world is not so horrible.

Can you PM me your e-mail address?  I want send you something about our religion.

   
  

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
12#
發表於 05-11-5 09:59 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

Alan,

無論你最初出發點係咩,
既然你都上緊慕道班便要堅持。
天主奇妙既安排,不是樣樣我地能了解的,
你而家有呢個機會了解多D,
都是主給你的恩典來的。
至於你太太方面,你真的要好好考慮,
如果宗教成為你兩小口爭執的引子,
絕對不會是天主想見到的。
你太太係咩宗教呢?既然佢叫你去信天主教,
即是佢都唔係太抗拒天主教啫,
何不搵日叫佢陪你去下望彌撒,
唔使一開始便叫佢去上慕道班,唔好太pushy嘛。
你唔好因為咁唔開心,你要努力堅持吖!
願仁慈既天主保守你一家平安!


Danielboy,

哈,呢張係陳年舊照了,
我仔已經7歲2年班喇!
呢件唔係衫黎架!
我個舊同事畫上去架咋!

Rank: 4


717
13#
發表於 05-11-5 11:32 |只看該作者

Re: 急..請問有無媽咪知道現在上慕道班到07年復活節可領洗, 到時女兒是4歲9個月(現在是3歲3

麟媽媽 寫道:
Alan,

無論你最初出發點係咩,
既然你都上緊慕道班便要堅持。
天主奇妙既安排,不是樣樣我地能了解的,
你而家有呢個機會了解多D,
都是主給你的恩典來的。
至於你太太方面,你真的要好好考慮,
如果宗教成為你兩小口爭執的引子,
絕對不會是天主想見到的。
你太太係咩宗教呢?既然佢叫你去信天主教,
即是佢都唔係太抗拒天主教啫,
何不搵日叫佢陪你去下望彌撒,
唔使一開始便叫佢去上慕道班,唔好太pushy嘛。
你唔好因為咁唔開心,你要努力堅持吖!
願仁慈既天主保守你一家平安!


Danielboy,

哈,呢張係陳年舊照了,
我仔已經7歲2年班喇!
呢件唔係衫黎架!
我個舊同事畫上去架咋!


多謝麟媽媽!
我太太信密宗(藏傳佛教)
其实佢以前BB好细都試過上慕道班, 為左5points.  
因為lazy, 最终失敗.

我尊重佢嘅宗教自由, 無論以後我嘅宗教信作係點都好, 都吾应該為呢D嘢爭執.

我而家其实都是在学習階段, but incline to think the believes of Catholics/Christianity is true.  

我其实是受我个女咉响, 佢12个月大時(而家44个月大), 返YMCA playgroup, playgroup 係基督教嘅, 佢輕輕接受左一D宗教訓練.  性格奠定得几好.  但而家間Kindie無宗教.  

我想自己探求一下, 會吾會Catholics/Christianity係真实嘅呢?  呢种信仰又會令我地点樣轉变呢?  暫時未知答案.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖