關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 甚麼叫直資學校
發新帖
查看: 1280|回覆: 5
go

甚麼叫直資學校 [複製鏈接]

Rank: 2


51
1#
發表於 06-8-11 13:04 |只看該作者

甚麼叫直資學校

甚麼叫直資學校?學費是否貴d?
oobaby

醒目開學勳章 王國長老


59482
2#
發表於 06-8-11 14:28 |只看該作者

Re: 甚麼叫直資學校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


51
3#
發表於 06-8-12 10:21 |只看該作者

Re: 甚麼叫直資學校


咁你個女讀邊間直資小學呢?係唔係由幼稚園開始讀?

oobaby

醒目開學勳章 王國長老


59482
4#
發表於 06-8-12 12:10 |只看該作者

Re: 甚麼叫直資學校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3210
5#
發表於 06-8-23 05:01 |只看該作者

Re: 甚麼叫直資學校

我都想知道   

Rank: 5Rank: 5


1954
6#
發表於 06-8-23 21:34 |只看該作者

Re: 甚麼叫直資學校

喺咪好似一間國際學校的教學模式, 但學生要俾學費, 比較著重二文三語, 但又接受政府的資助.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖