關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 高主教書院幼稚園部 幾時call waiting
查看: 11036|回覆: 34
go

幾時call waiting

Rank: 3Rank: 3


194
發表於 17-1-14 11:56 |顯示全部帖子
Email 話一月中,唔知幾時開始呢⋯⋯有冇人已經收到電話喇?

Rank: 3Rank: 3


159
發表於 17-2-20 17:21 |顯示全部帖子
helendanza 發表於 17-1-14 11:56
Email 話一月中,唔知幾時開始呢⋯⋯有冇人已經收到電話喇?

打過去學校到問,暫未有人吾要學位,要再到5月交大訂先知邊啲人放棄學位,所以暫時學校未call waiting同未知下午班轉吾轉到上午班

Rank: 3Rank: 3


194
發表於 17-2-21 15:53 |顯示全部帖子
ILUE_1314 發表於 17-2-20 17:21
打過去學校到問,暫未有人吾要學位,要再到5月交大訂先知邊啲人放棄學位,所以暫時學校未call waiting同未 ...

Thanks! 但我已經take 左另一間offer,所以冇關係了

Rank: 3Rank: 3


159
發表於 17-3-10 17:40 |顯示全部帖子
helendanza 發表於 17-2-21 15:53
Thanks! 但我已經take 左另一間offer,所以冇關係了

你take左邊間offer!?

Rank: 8Rank: 8


18634
發表於 17-3-14 17:27 |顯示全部帖子
5月交大訂...should have many call waiting...many girls will give up the offers.

Rank: 4


577
發表於 17-6-9 06:24 |顯示全部帖子

回覆樓主

已call waiting!

Rank: 4


577
發表於 17-6-10 17:16 |顯示全部帖子

回覆樓主

有冇小朋友將會讀下午班呀?

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 17-6-10 18:38 |顯示全部帖子
我囡囡讀下午班🙋!

Rank: 5Rank: 5


1517
發表於 17-6-13 11:05 |顯示全部帖子

回覆樓主

岩岩收到email call waiting, good luck!

Rank: 2


91
發表於 17-6-13 21:22 |顯示全部帖子

回覆樓主

今日收到call waiting ,其實高主教幾多% 上小學?

Rank: 2


91
發表於 17-6-13 21:22 |顯示全部帖子

回覆樓主

今日收到call waiting ,其實高主教幾多% 上小學?

Rank: 1


30
發表於 17-6-15 22:20 |顯示全部帖子

回覆樓主

我都收到email 下午班offer,已經註冊埋

Rank: 2


68
發表於 17-6-16 02:27 |顯示全部帖子

回覆樓主

請問收到call waiting offer的都是大B嗎?我仔係细B,睇嚟又係冇行了

Rank: 5Rank: 5


1517
發表於 17-6-16 07:02 |顯示全部帖子
babybaby_2014 發表於 17-6-16 02:27
請問收到call waiting offer的都是大B嗎?我仔係细B,睇嚟又係冇行了

12月細B都收到call waiting

Rank: 2


68
發表於 17-6-21 06:33 |顯示全部帖子
Kenji0105 發表於 17-6-16 07:02
12月細B都收到call waiting

謝回覆,咁我仔call waiting 冇份了

Rank: 3Rank: 3


194
發表於 17-6-21 15:35 |顯示全部帖子
babybaby_2014 發表於 17-6-21 06:33
謝回覆,咁我仔call waiting 冇份了

我女12月細B收到下午call,但我已turn down offer,應該仲會再call⋯good luck

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 17-6-28 14:33 |顯示全部帖子
babybaby_2014 發表於 17-6-21 06:33
謝回覆,咁我仔call waiting 冇份了
請問最後你囝囝有收到call waiting 嗎?

Rank: 2


68
發表於 17-6-29 22:56 |顯示全部帖子
媽媽好好 發表於 17-6-28 14:33
請問最後你囝囝有收到call waiting 嗎?

最后都有call waiting offer 呀,下午班。如果你都等緊,希望你也等到啦

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 17-6-29 23:04 |顯示全部帖子
回覆 babybaby_2014 的帖子

我囡囡已經註冊左下午班了、可能會做同學仔!

Rank: 2


68
發表於 17-6-30 10:05 |顯示全部帖子
媽媽好好 發表於 17-6-29 23:04
回覆 babybaby_2014 的帖子

我囡囡已經註冊左下午班了、可能會做同學仔!