關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 農圃道官立小學 農圃2nd in
發新帖
查看: 9595|回覆: 9
go

農圃2nd in [複製鏈接]

Rank: 2


94
1#
發表於 18-6-12 10:04 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
你地有冇人收到2nd in既call呀
   0    0    0    0

Rank: 2


94
2#
發表於 18-6-13 14:17 |顯示全部帖子
有冇人收到農圃道2nd in既電話呀

Rank: 2


94
3#
發表於 18-6-13 16:11 |顯示全部帖子
回覆 wsg1015 的帖子

你個日面試面成點呀,順唔順暢

Rank: 2


94
4#
發表於 18-6-13 16:51 |顯示全部帖子
回覆 Kitony 的帖子

你都收到call喇??

Rank: 2


94
5#
發表於 18-6-13 17:06 |顯示全部帖子
回覆 wsg1015 的帖子

呢加我朋友都等緊2nd in既電話呀,我都好緊張呀

Rank: 2


94
6#
發表於 18-6-13 18:59 |顯示全部帖子
你地會放位嗎

Rank: 2


94
7#
發表於 18-6-14 16:10 |顯示全部帖子
最後45分鐘左右喇

Rank: 2


94
8#
發表於 18-6-14 17:47 |顯示全部帖子
祝你地收到call既好運。。。
睇下有冇機會做到同學仔識到大家

Rank: 2


94
9#
發表於 18-6-20 16:52 |顯示全部帖子
你地2nd in如何呀,有冇通知

Rank: 2


94
10#
發表於 18-6-22 10:03 |顯示全部帖子
咁學校個到話幾時公佈結果呀
‹ 上一主題|下一主題