關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 喇沙叩門
發新帖
查看: 20770|回覆: 3
go

喇沙叩門 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


9501
1#
發表於 15-6-13 08:25 |顯示全部帖子

引用:預祝大家小朋友叩入小儀小學 題外話:讀CK

原帖由 Emilyeee 於 15-06-13 發表
預祝大家小朋友叩入小儀小學

題外話:讀CKY真的輕鬆嗎?定只不過讀唔上的會提早去外國起學?
讀 cky真的輕鬆嗎?好問題,建議問下四隻貓,佢係用家。  我識人讀,唔見得輕鬆



Rank: 6Rank: 6


9501
2#
發表於 15-6-19 12:03 |顯示全部帖子

引用:Quote:conniemar+發表於+15-6-13+23:20+咁

原帖由 hkpapa852 於 15-06-19 發表
有, 點會無, LS小一6班大班, 咁已經可收多18人, 加上統一派位度扣咗6個留班位, 即係最多可收24個叩門生
...
嘩,甘多



Rank: 6Rank: 6


9501
3#
發表於 15-6-25 14:14 |顯示全部帖子

引用:Quote:munce+發表於+15-6-19+16:58+留班位

原帖由 hkpapa852 於 15-06-25 發表
有幾多間學校小一真係有人留班?
先知 SRL 同天神都有



Rank: 6Rank: 6


9501
4#
發表於 15-6-25 14:15 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+hkpapa852+於+15-06-25+發表

原帖由 sissysze 於 15-06-25 發表
先知 SRL 同天神都有
我知



‹ 上一主題|下一主題