註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原帖由 Emilyeee 於 15-06-13 發表 預祝大家小朋友叩入小儀小學 題外話:讀CKY真的輕鬆嗎?定只不過讀唔上的會提早去外國起學?
返回頂部
原帖由 hkpapa852 於 15-06-19 發表 有, 點會無, LS小一6班大班, 咁已經可收多18人, 加上統一派位度扣咗6個留班位, 即係最多可收24個叩門生 ...
原帖由 hkpapa852 於 15-06-25 發表 有幾多間學校小一真係有人留班?
原帖由 sissysze 於 15-06-25 發表 先知 SRL 同天神都有