註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
king1204 發表於 13-6-1 22:14 嘩,你個小朋友咁勁!係唔係平日已經有溫習,所以默書冇溫都識呢 …
king1204 發表於 13-5-30 16:40 還有一個疑問,不知家長們的看法如何呢? 就是為何有很多學生退學,尤其是今年G3,由4班縮成3班,走了十多 …
rogerlam123 發表於 13-6-2 23:29 回復 king1204 的帖子 唔算深, 但數學會教快半年, 大部份小朋友都無問題.
king1204 發表於 13-6-2 23:01 跟唔上??課程很深嗎?但聽你們分享又不像呢?