關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 優才(楊殷有娣)書院 你們滿意優才嗎?做到所說的教育理念嗎? ...
發新帖
查看: 9551|回覆: 4
go

你們滿意優才嗎?做到所說的教育理念嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1006
1#
發表於 13-6-1 13:59 |顯示全部帖子
補多兩句,小朋友無補習,亦從未放假陪考試 。
可能由於無乜壓力,試過幾次無温黙書就去黙。

Rank: 5Rank: 5


1006
2#
發表於 13-6-2 11:24 |顯示全部帖子
king1204 發表於 13-6-1 22:14
嘩,你個小朋友咁勁!係唔係平日已經有溫習,所以默書冇溫都識呢



  …
我的小朋友在家唔多温習。不過上堂加家課入咗腦,所以唔温習黙書都可以合格。如果有機會在一年級觀課的話相信你會明白到原因。

Rank: 5Rank: 5


1006
3#
發表於 13-6-2 11:32 |顯示全部帖子
king1204 發表於 13-5-30 16:40
還有一個疑問,不知家長們的看法如何呢?

就是為何有很多學生退學,尤其是今年G3,由4班縮成3班,走了十多 …
我個期咁早退學的同學只有跟唔上和移民。

Rank: 5Rank: 5


1006
4#
發表於 13-6-3 12:02 |顯示全部帖子
rogerlam123 發表於 13-6-2 23:29
回復 king1204 的帖子

唔算深, 但數學會教快半年, 大部份小朋友都無問題.
呢個可能是收唔到合適插班生的原因。

點評

rogerlam123  其中一個原因啦, 學校根本唔太在意少幾個學生.  發表於 13-6-3 15:29

Rank: 5Rank: 5


1006
5#
發表於 13-6-4 15:44 |顯示全部帖子
king1204 發表於 13-6-2 23:01
跟唔上??課程很深嗎?但聽你們分享又不像呢?
課程比一般學校深,但不用特別谷。一般情況都跟得上。跟唔上好多時有很多原因,很多時比較特別的。例如混血兒上主流小學跟唔上中文,心急父母見到小朋友某些科目一兩次未逹標就轉定學校之類。

放心吧,不用太担心未發生的事情。父母要對子女有信心呢,畢竟現在的小朋友比我們年幼時聰明和見識多。
只要小朋友有興趣學習,一定無問題。
‹ 上一主題|下一主題