關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 蘇浙小學校 有以下問題想請教現在有小朋友就讀之家長 ...
發新帖
查看: 1680|回覆: 3
go

有以下問題想請教現在有小朋友就讀之家長

Rank: 4


515
發表於 12-5-19 14:16 |顯示全部帖子
本人小朋友會於今年九月入讀,在家中主要語言係'廣東話'.......
1)家長雖要教小朋友一些基本國語嗎?
2)有咩可以做令小朋友快啲識應學校生活?



Rank: 5Rank: 5


2304
發表於 12-5-20 22:28 |顯示全部帖子

回覆:有以下問題想請教現在有小朋友就讀之家長

囡囡讀PN,家中全廣東話,除了開學初期喊之外,完全沒有適應的問題,現在普通話不錯,可作簡單的回答。小朋友適應力很強,不用擔心。



Rank: 4


515
發表於 12-5-21 15:14 |顯示全部帖子

stepyau 的帖子

多謝妳嘅回覆



Rank: 5Rank: 5


2908
發表於 12-5-29 14:37 |顯示全部帖子
我女兒K1, 班主任一開學時, 建議我們每天用半小時跟她用普通話交談, 這樣她更易適應.