關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 York...
發新帖
查看: 737|回覆: 1
go

York... [複製鏈接]

Rank: 2


91
1#
發表於 11-11-8 13:00 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問York nursery仲有冇得報名??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1115
2#
發表於 11-11-8 13:11 |只看該作者
I think you can send the form as there is no deadline from the webpage.  
Other mami said there will have interview in Dec, so you can try.

原帖由 fayleung 於 11-11-8 05:00 發表
請問York nursery仲有冇得報名??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖