註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
大宅
原帖由 pangps 於 11-11-7 11:28 發表 我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部 ...
子爵府
複式洋房
原帖由 KellyChim 於 11-11-7 13:25 發表 pangps, 算數啦, 忘掉佢, 都已經in完, 況且情況都唔係咁差啫, 都答到6,7成..! 唔好比咁大壓力自己.. 如果話累咗個小朋友教唔到, 可能我仲衰過你呀! 我個女in KV 時, 老師問我點解揀佢地間學校, 我只係答聽朋友仔講 ...
禁止訪問
男爵府