關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 基督教中心幼稚園
發新帖
查看: 3731|回覆: 14
go

基督教中心幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 2


71
1#
發表於 11-10-7 23:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問你地有冇收到學校寄回的確認信? 我9月中已寄, 但收唔到任何信.
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3474
2#
發表於 11-10-8 16:41 |只看該作者
Don't worry.  I mailed the application on 1/9.  Still not yet got anything from school.

Rank: 4


727
3#
發表於 11-10-10 19:01 |只看該作者
可以打電話去問啊~ 我都好心急咁打O左去, 話想confirm佢o地係咪收到我份表格。d職員好好人, 記低o左我小朋友個名, 搵到之後打返俾我話收到。

Rank: 4


656
4#
發表於 11-10-11 12:22 |只看該作者
我都未收到呀...

Rank: 5Rank: 5


1281
5#
發表於 11-10-11 13:01 |只看該作者
可否分享點解選0利間幼稚園呀?

thx

Rank: 2


71
6#
發表於 11-10-11 15:23 |只看該作者
原來大家都未收到, 我揀呢間因為好多人話呢間d老師好有愛心, 又唔算貴, 不過學校就細d.

Rank: 5Rank: 5


3854
7#
發表於 11-10-13 12:27 |只看該作者
我最近收到佢地電話,因為原來我揀錯咗幼兒班,應該係預備班! 所以我估佢地e家先處理緊d application!
我都想知呢間學校嘅評價!

Rank: 3Rank: 3


233
8#
發表於 11-10-13 12:38 |只看該作者
我打電話去問, 佢地叫我留低電話跟住第2日打黎話已經收到
佢地仲話因為有太多申請表所以冇時間去每個confirm

Rank: 1


6
9#
發表於 11-10-27 09:16 |只看該作者
琴日(26/10)放工返去收到信通知interview 啦~

Rank: 5Rank: 5


3992
10#
發表於 11-10-27 09:41 |只看該作者
我好早已交form,但仍未到信

Rank: 4


767
11#
發表於 11-10-27 10:04 |只看該作者
有interview???幾時in...
我之前打去留個電話,佢地覆我已經收到我報名表....但我未收到任何信..我琴日又打去問..佢話1月先interview..係會星期6進行~所以都無諗過咁快收到信...

另外..我都幾like呢間幼兒園~我表弟(而家k3)表妹(而家k1)o係呢間度讀pn,話所有學校既員工都好有愛心..令到小朋友好鍾意返學~所以我aunt都suggest我pn應該揀有愛心既學校instead of程度好深...k先考果d都唔遲..so far2個返k1都無喊..雖然轉左去讀第2d學校...

Rank: 5Rank: 5


3474
12#
發表於 11-10-28 00:20 |只看該作者
你報預備班定K1?   

我報預備班, 我都未收到信

原帖由 NCmapa 於 11-10-27 09:16 發表
琴日(26/10)放工返去收到信通知interview 啦~

Rank: 5Rank: 5


1032
13#
發表於 11-11-8 23:32 |只看該作者
我都9月寄左去,但未有信呀!唔知幾時interview呢?

Rank: 4


557
14#
發表於 11-11-8 23:34 |只看該作者
好似話12月中寄信通知1月面試

Rank: 3Rank: 3


213
15#
發表於 11-11-12 02:08 |只看該作者
呢間野都好求其, 收FORM個個接左我手上的文件就話OK, 叫我走得。 我問佢文件足夠嗎, 佢先話等我睇下先. 仲要全程企向門口進行, 我都唔知佢係校工家表定係老師............
另外, INTERVIEW日期好似交FORM個時WEBSITE都有講的, 係1月2日.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖