關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問金巴倫幼稚園
發新帖
查看: 684|回覆: 1
go

請問金巴倫幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2471
1#
發表於 11-11-8 08:09 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 lukimama 於 12-7-14 05:41 編輯

想請問金巴倫有冇雙班主任 (英+普老師) / (英+CANTONESE)?
英文上課時間有多少?
普通話上課時間有多少?
廣東話上課時間有多少?

仲有咩原因要讀佢? THANKS!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


240
2#
發表於 11-11-8 08:19 |只看該作者
我都想知呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖