關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 保良局譚歐陽少芳紀念幼稚園 譚歐陽少芳 2011 (K1) - (等開學)
發新帖
查看: 6437|回覆: 2
go

譚歐陽少芳 2011 (K1) - (等開學) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


160
1#
發表於 10-12-6 23:22 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
交左留位費, 等開學....



=========================

好開心! 亞女入左AM 班...

[ 本帖最後由 five 於 11-1-7 23:43 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


160
2#
發表於 10-12-7 22:22 |顯示全部帖子
記得14號註册...

原帖由 hannah616 於 10-12-7 20:28 發表
AM offer ,好開心呀!!
這是我的首選,必讀,
我有3個其他offer,
不過我會讀呢間!

Rank: 3Rank: 3


160
3#
發表於 11-6-16 00:01 |顯示全部帖子
FYI: Final registration on Jun 16~17...
‹ 上一主題|下一主題