關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 秀茂坪路德會陳蒙恩幼稚園/宣道會陳李詠貞幼稚園一問 ...
發新帖
查看: 2906|回覆: 2
go

秀茂坪路德會陳蒙恩幼稚園/宣道會陳李詠貞幼稚園一問 [複製鏈接]

Rank: 1


19
1#
發表於 09-10-15 16:49 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇呢兩間幼稚園的家長?可否分享下學校情況?我想幫仔仔報,但又唔知好唔好喎?請大家幫下手,唔該哂!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1079
2#
發表於 09-10-15 23:39 |只看該作者
聽人講陳蒙恩好過李詠貞, 我諗住幫囡囡報李詠貞N1, 等下年先報陳蒙恩K1~

Rank: 1


19
3#
發表於 09-10-16 11:10 |只看該作者

回覆 1# stefi 的文章

咁同我囝囝可能做同學仔..妳囡囡係唔係08b?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖