關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 入幼兒班是否一定要有身體健康証明書?
發新帖
查看: 1728|回覆: 11
go

入幼兒班是否一定要有身體健康証明書? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4191
1#
發表於 09-7-15 10:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朋友的兒子申請全日 N1要有醫生簽的身體健康証明書,是否每間幼兒班都要有醫生簽的証明書? 需不需要詳細檢查?
大約要收多少錢?thx!
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
2#
發表於 09-7-15 10:44 |只看該作者
以我所知~ 應該間間都要!
至於医生收幾錢, 個個唔同, 你睇開医生俾佢填都得!
我上次嗰張.. 帶埋個仔見幫佢打針嗰個医生朋友
問我兩句就自己填好~ 都唔駛做咩檢查嘅~


5789
3#
發表於 09-7-15 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


183
4#
發表於 09-7-15 17:14 |只看該作者
我阿女個間幼稚園比了個E生資料我,校長話去這個E生填比較好,我想問下係未一定要學校指定的E生呢?

Rank: 3Rank: 3


386
5#
發表於 09-7-20 16:50 |只看該作者
呀女上k1間幼兒中心要身體健康証明書 - 仲要驗埋大小便...
n1都是叫e生自己填哂佢...今次要驗野實要比錢啦

Rank: 2


48
6#
發表於 09-8-26 15:56 |只看該作者
hihi

我個女今年 讀 N1 間學校都要佢驗 大 / 小便.. 可能今年有個H1N1 啦 .. 多左好多菌....咪要 0的 小朋友驗泥様驗過樣.. 但其實都可以講好O既 ..比O的 Mummy 小許信心卦.. 不過o的text 過程好間單 ..可以用小許留泥形容.. 咁就成為 $230 蚊 .. 有冇用.. um.. 真係... .

Rank: 5Rank: 5


3950
7#
發表於 09-8-26 17:17 |只看該作者
咁得意有指定醫生?? 其實應該找自己睇開的醫生填...他不是最清楚嗎?? 如果熟絡的話真係會收平d或者唔收錢...你問清楚學校是否一定要比指定醫生??



原帖由 josephinet 於 09-7-15 17:14 發表
我阿女個間幼稚園比了個E生資料我,校長話去這個E生填比較好,我想問下係未一定要學校指定的E生呢?

Rank: 3Rank: 3


386
8#
發表於 09-8-26 17:55 |只看該作者
不是要指定的e生...如有睇開的e生都可叫佢填架...
但如果要驗大少便的話, 通常都要比錢架啦..
我呀女個e生又無化驗室, 要出去驗唔知要幾多錢咪去學校嗰間囉...

Rank: 4

醒目開學勳章


612
9#
發表於 09-8-27 15:20 |只看該作者
我囡囡報左2間都收左
2間都是健康証明 ~ 有form比醫生填架
我自己家庭醫生就話 近排有睇過就免費填
所以我們唔使比錢填

另外一間就提供埋醫務所比我們攞form去填
亦都是免費 ~ 可能間幼兒院包埋

Rank: 3Rank: 3


238
10#
發表於 09-8-28 12:58 |只看該作者
我帶阿囝去打針,順便比醫生填埋,無另外o既收費

Rank: 3Rank: 3


161
11#
發表於 09-8-28 13:58 |只看該作者
現在好多幼稚園都要交健康証明, 如果有家庭醫生可以比佢填嫁, 多數唔收任何費用, 但唔會即刻比你!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1459
12#
發表於 09-8-28 15:15 |只看該作者
我亞仔都要這個, 130元.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖