註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
別墅
大宅
複式洋房
原帖由 Nocky 於 09-8-15 08:46 發表 我個b返緊think n1,返咗五日,我都覺得bb進步好大.不論是開課安排及課程編排都ok. 老師好關心學生,每日放學都跟家長講返小朋友嘅情況...家長們返工都放心dd啦. 亦可能因為我報下午班,師生比例會少d,所以老師會更留意 ...
原帖由 --得得B-- 於 16/8/2009 18:56 發表 請問你個bb讀國際班定英粵班? thanks.
原帖由 我係女仔 於 17/8/2009 01:40 發表 think n1中英文班半日幾多錢學費?
禁止訪問
原帖由 bebesoky 於 09-8-15 17:14 發表 啱啱開始係迦南返N1 ,暫時唔覺得迦南好商業,而且老師同校長都好好人,每日老師有講小朋友返學情況,如有問題亦可以隨時至電學校.對我來講迦南係有啲遠,不過我堅持自己接送小朋友返學.我見囝囝好開心.迦南都有英文堂上. 有朋友 ...