- 在線時間
- 222 小時
- 最後登錄
- 12-2-9
- 國民生產力
- 72
- 附加生產力
- 228
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-8-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 25
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 325
- UID
- 53904
 
|
會比佢讀全日定半日制既幼稚園呢???因為我大仔今年升k2,下年細仔都要讀k1架喇...依家大仔讀緊全日制既幼稚園(扣晒學卷同學費資助都要2千幾蚊一個月)但因為我地就黎會搬屋可能唔再係依家住緊果區住,咁如果大仔繼續讀依間學校既話,我諗要比佢坐校車(應該要300-500蚊左右)但係細仔又就黎要報名讀k1,我唔想2兄弟讀唔同既學校..如果2兄弟都讀同一間學校,皮費到時會好金..如果同佢地轉校既話我就諗緊轉唔轉返讀半日制好d...因為遲d老3出世...佢地讀半日制既話,我可以唔洗用咁多錢呀麻,加上到時我要揍3個細佬,我怕好難一早起身攪咁多野送佢地2個返學,所以諗緊同佢地轉讀返下午既半日制幼園會唔會好d????但其實我又好滿意我個仔依家間幼稚園喎,問c6意見佢實話事旦喇,你諗/鍾意喇...梗係喇,又唔係佢一早起身去揍仔返學,佢梗係話事旦架!!所以好煩呀!!都唔知點決定先好...
[ 本帖最後由 藍藍 於 09-8-27 14:14 編輯 ] |
|