關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 三十一校網.你地會點揀?
發新帖
查看: 814|回覆: 4
go

三十一校網.你地會點揀? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1766
1#
發表於 09-4-7 14:57 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
油麻地區.31學網有D咩好學校?
如果男仔得15分.又應該點樣排位呢?
   0    0    0    0

Rank: 2


52
2#
發表於 09-4-11 01:53 |只看該作者
what about girl?

Rank: 4


581
3#
發表於 09-4-12 01:36 |只看該作者
For girls, it should be St Mary, Yaumatei Catholic Schools, and Methodist School.

Same as for boys except St Mary.


原帖由 domsdoms 於 09-4-11 01:53 發表
what about girl?

Rank: 2


52
4#
發表於 09-4-12 02:07 |只看該作者
what is the chance of getting in for each of the school?  my daughter is catholic and no. 1.. ie 20 points for catholic schools..

Rank: 2


52
5#
發表於 09-4-13 22:22 |只看該作者
which kindergarten and nursery is best to get a place in these schools or at least can allow my girl to better adapt to the primary school when she enters?
‹ 上一主題|下一主題