- 在線時間
- 193 小時
- 最後登錄
- 17-8-12
- 國民生產力
- 73
- 附加生產力
- 179
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-3-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 464
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 716
- UID
- 183921

|
我個仔係2008年度升培中, 聽說都係有女同學去了培道,然後再回培中叩門。男生則有些去了鄧鏡波及五旬節。
原帖由 Lulu0820 於 09-2-23 10:13 發表 
saiyeest,
Thank you so much!你提供既資料好有用呀!真係唔該晒!
多口問一句,如果升唔返培中,女仔係咪好多都去培道?請問你個屆係唔係咁呢?
Lulu |
|