關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港培正小學 有人知道嗎-培正中學會收返幾多%自己小六的同學? ...
發新帖
查看: 5293|回覆: 3
go

有人知道嗎-培正中學會收返幾多%自己小六的同學? [複製鏈接]

Rank: 4


716
1#
發表於 09-2-21 21:18 |顯示全部帖子
以今年小六年數計

中學有240個位
5%要留給中一留班生(12個位)
30%要留給自行收生 (72個位) - 所有位都給培小學生

剩餘學位即240-12 - 72 = 156
其中156個學位要撥出85%作直屬小學學位 (即133個位)
另15%作統一派位大抽獎姶九龍城區小學 (即23個位)

總結︰
72 + 133 = 205 位會給培小學生
今年小六有312人
即65%學生可順利升回培中

希望以上解釋, 各位家長可以明白

Saiyeest






原帖由 Win0501 於 07-12-22 16:16 發表
係咪一般在培正小學讀緊的都會有80%收返?

Rank: 4


716
2#
發表於 09-2-23 10:54 |顯示全部帖子
我個仔係2008年度升培中, 聽說都係有女同學去了培道,然後再回培中叩門。男生則有些去了鄧鏡波及五旬節。


原帖由 Lulu0820 於 09-2-23 10:13 發表
saiyeest,

Thank you so much!你提供既資料好有用呀!真係唔該晒!

多口問一句,如果升唔返培中,女仔係咪好多都去培道?請問你個屆係唔係咁呢?

Lulu

Rank: 4


716
3#
發表於 09-2-24 12:38 |顯示全部帖子
小六班主任對培道 鄧鏡波 的有正面的評價,而且培道係同培正同一教會辦, 應該不差。
但我個係仔, 所以沒有留意女校資料,建議可去培道實地看看學生,觀察下校風。

原帖由 Ellensu 於 09-2-24 09:08 發表
Lulu0820,

知唔知培道女中質素如何呀?

Rank: 4


716
4#
發表於 09-2-24 14:39 |顯示全部帖子
Checked and replied.

saiyeest

原帖由 Ellensu 於 09-2-24 14:16 發表
thank you & pls check pm.
‹ 上一主題|下一主題