關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 唉......
發新帖
查看: 993|回覆: 3
go

唉...... [複製鏈接]


43
1#
發表於 08-5-15 17:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0
簽名被屏蔽

Rank: 4


691
2#
發表於 08-5-15 23:00 |只看該作者
喂, 83分唔低呀, 你亞媽點會罵你呀!?
不過, 你識得入這個網, 就表示你時時玩電腦, 上網等玩意, 那成績又點會好呀! 少啲玩電腦, 少啲上網玩什麼online games(如果有, 希望無啦!) 攞啲時間睇多啲英文書, 不用在這裏求救, 你的成績一定好過之前, 試下啦!
見唔到你再求救, 就表示你學乖了.
Bye! Bye!

Rank: 3Rank: 3


377
3#
發表於 08-5-16 13:48 |只看該作者
我都認同berry_luk的說法, 你只是小五生, 又懂得上這個網 ...... 83分在5年級來說都不算低分, 可能你學校D同學真是很勁. 比心機啦. 開始要呈分了.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5488
4#
發表於 08-5-16 18:12 |只看該作者
=]
我都係小5=]
我問呀媽借ac上=_=


83都唔算低啦=]
我有個同學得71分=]
佢呀媽都只係嘈左佢2句=]
唔駛驚=]
比D心機
I KnOw yOu CaN Do IT=]]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖