關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 真係唔知點算, 有冇人 d 仔女都係甘...
發新帖
查看: 2476|回覆: 16
go

真係唔知點算, 有冇人 d 仔女都係甘... [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


367
1#
發表於 07-11-22 01:02 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
阿仔派左測試卷, 本來諗住佢中文應該起碼有 9 字頭, 因為測驗前同阿仔溫習, 佢乜都識, 之前中文科老師一向都讚佢中文作文好好, 點知中作卷共 3 頁紙, 佢冇做一半, 作文個 d 完全冇做 所以唔合格 從來未試過 ...........

另一份中讀, 7 pages, 又係唔做 3 頁紙 明明全部都識, 份卷又唔難, 真係唔明阿仔想點, 問佢佢話唔想寫.....一時又話識晒唔想做............ 一時又話唔識點做喎.............

教佢真係覺得好辛苦, 今年先小二, 真係
   0    0    0    0

Rank: 1


26
2#
發表於 07-11-22 08:39 |只看該作者

放鬆d啦

我個女之前都有同樣情況, 我日日同佢哎交多過食飯, 鬧唔聽, 勸唔聽, 叫唔聽, 氹唔聽, 講道理都唔聽, 攪到我真係好挫敗

跟住有一日阿女同佢鋼琴miss (讀儿童心理音樂治療) 傾左2個幾鈡, 跟住阿女同佢miss講, 話對住我壓力好大, 成日都怕我唔滿意, 越怕錯就越闖禍, 越係驚就越錯....錯又驚我唔開心, 唔想我理佢咁多, 但係又怕我真係唔理佢.

我都估唔到比佢壓力咁大, 跟住我聽佢miss 見議..比阿女自己渣fit, 練琴keep住每日自己練, 但係我唔會再企响佢后面睇, 練溜冰我帶佢去到冰場, 我就去行街, 夠鐘接佢, 做功課溫書佢自己攪掂,唔識至黎搵我

一個月落黎, 估唔到o既係佢進步左好多, 唔洗我同佢查功課溫習, 但係考試成績好理想, 各樣興趣課o既進步都好大, 之前我仲以為唔理佢就死梗, 肯定會咩都跟唔上...

我個女一年級..佢以前成績好好, 學咩都學得快, 係人都讚佢, 反而上左一年級之後比人投訴多過食飯, 其實諗返都係慢慢變成咁, 佢之前咩都叻, 我對佢要求不自覺高左, 終於呢, 越管越衰

我唔知你對你囝囝有無同樣情況, 如果有的話, 試下好好同佢傾傾, 大家都放鬆少少, 佢本來可以做得好, 就証明佢能力係可以, 只不過可能比自己壓力太大唔適疏道啫, 阿女個miss都講得啱, 家下至一年級, 如果為左少少壓力問題, 攪到脫左節, 第日更加追唔上, 而且更加破壞亲子關係, 太唔值得...100分, 同95分無分別, 放鬆小小對大家都好d

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


89100
3#
發表於 07-11-22 10:03 |只看該作者
Syndrom of exam anxiety which exits just before
or during the exam.

原文章由 Man^o^ 於 07-11-22 01:02 硐表
阿仔派左測試卷, 本來諗住佢中文應該起碼有 9 字頭, 因為測驗前同阿仔溫習, 佢乜都識, 之前中文科老師一向都讚佢中文作文好好, 點知中作卷共 3 頁紙, 佢冇做一半, 作文個 d 完全冇做 所以唔合格 ...

Rank: 3Rank: 3


146
4#
發表於 07-11-22 10:15 |只看該作者
你就好啦! 個女咁叻!
我果個, 小二, 我都唔想迫她, 但係試過唔追住她溫書, 她真係可以唔理, 只是玩.
又試過只提她要溫書啦, 她可以用6-7個鐘頭都串唔倒8個英文字.  
所以次次溫書她要我發晒惡咁就快快手溫好.
我真係好無奈, 我都希望我有個會自動波的女啊!
她成日話只喜歡上學, 唔鐘意做功課, 最憎溫書, 唉! 我真係有排煩!

原文章由 sammielee 於 07-11-22 08:39 硐表
我個女之前都有同樣情況, 我日日同佢哎交多過食飯, 鬧唔聽, 勸唔聽, 叫唔聽, 氹唔聽, 講道理都唔聽, 攪到我真係好挫敗

跟住有一日阿女同佢鋼琴miss (讀儿童心理音樂治療) 傾左2個幾鈡, 跟住阿女同佢miss講, 話對住 ...

Rank: 1


26
5#
發表於 07-11-22 11:47 |只看該作者
原文章由 ii-3 於 07-11-22 10:15 硐表
你就好啦! 個女咁叻!
我果個, 小二, 我都唔想迫她, 但係試過唔追住她溫書, 她真係可以唔理, 只是玩.
又試過只提她要溫書啦, 她可以用6-7個鐘頭都串唔倒8個英文字.  
所以次次溫書她要我發晒惡咁就快快手溫好.
我真 ...


家家有本難念的經係啦, 我阿女係性格好強, 所以我鬧佢一句, 佢可以搏我咀三句, 我都唔係善男順女..唔係蹤小朋友d阿媽, 但係阿女係咁性格我都無計

與其日日嘈, 不如試下比佢自己安排

我阿女細時, 我就同佢講, 如果快快趣趣做好功課, 又快快趣溫好晒書, 咁做完晒要做o既野, 玩o既時間就會多好多..又可以盡情咁睇電視, 咁咪仲好過拖, 計落仲著數啦!

如果佢有邊日做得特別快, 特別好, 我就會勁讚佢: 嘩~~好醒喎今日, 做得咁快, 一定係上堂上得好, d功課一睇就識, 所以可以做得咁快啦.


温書呢.例如背書, 我就會話同佢比賽一齊背, 睇下邊個背得快d, 家下佢大個啦..呢招無用, 我就同佢講:唔洗背啦..背咩丫, 讀20次咪ok囉..
其實讀完20次, 佢都識背啦!

對住我阿女我都一樣無計, 有時都係見招拆招, 你地d小朋友可以鬧得聽仲好..我果個直情係考我耐力同耐性, 鬧唔聽, 叫唔聽, 勸唔聽, 氹唔聽..hahahah..唯有自己放鬆d..合格就算呢, 仲有十幾年書要讀, 我怕佢未考到上大學, 我己經激死左...ahhahahahah

Rank: 1


26
6#
發表於 07-11-22 11:56 |只看該作者
原文章由 Man^o^ 於 07-11-22 01:02 硐表
阿仔派左測試卷, 本來諗住佢中文應該起碼有 9 字頭, 因為測驗前同阿仔溫習, 佢乜都識, 之前中文科老師一向都讚佢中文作文好好, 點知中作卷共 3 頁紙, 佢冇做一半, 作文個 d 完全冇做 所以唔合格 ...


我突然諗起, 你阿仔會唔會係質兒童, 對中文方面特別有天份, 所以覺得考試太淺太易, 所以唔想做呀, 因為如果真係有天份, 可能家下學校教o既野, 根本就滿足唔到佢, 對佢黎講, 可能 等於你讀f5..人地走去叫你重組句子, 你都唔想做啦, 就算比你拎到100分你都唔覺自己叻, 不如試下响呢方面諗下

Rank: 6Rank: 6


8953
7#
發表於 07-11-22 12:09 |只看該作者
原文章由 sammielee 於 07-11-22 08:39 硐表
我個女之前都有同樣情況, 我日日同佢哎交多過食飯, 鬧唔聽, 勸唔聽, 叫唔聽, 氹唔聽, 講道理都唔聽, 攪到我真係好挫敗

跟住有一日阿女同佢鋼琴miss (讀儿童心理音樂治療) 傾左2個幾鈡, 跟住阿女同佢miss講, 話對住 ...

多謝妳的分享, 好值得學習!

Rank: 3Rank: 3


298
8#
發表於 07-11-22 17:14 |只看該作者
原文章由 sammielee 於 07-11-22 08:39 硐表
我個女之前都有同樣情況, 我日日同佢哎交多過食飯, 鬧唔聽, 勸唔聽, 叫唔聽, 氹唔聽, 講道理都唔聽, 攪到我真係好挫敗

跟住有一日阿女同佢鋼琴miss (讀儿童心理音樂治療) 傾左2個幾鈡, 跟住阿女同佢miss講, 話對住 ...



我都不想看着她做功課或練琴。每次叫她自已償試完成,待我回來review,結果大部份未做,話唔識,唔明題目。最後等我放工回來再從頭跟,結果無時間練琴、温習和講故事。哪怎樣辦?又無能力唔返工。

Rank: 1


26
9#
發表於 07-11-23 00:04 |只看該作者
原文章由 lemontrees 於 07-11-22 17:14 硐表



我都不想看着她做功課或練琴。每次叫她自已償試完成,待我回來review,結果大部份未做,話唔識,唔明題目。最後等我放工回來再從頭跟,結果無時間練琴、温習和講故事。哪怎樣辦?又無能力唔返工。 ...



呵呵..無計架..開初一定係烏呢單都, 我開始唔督佢.佢好似放牢咁, 琴就係咁易上去彈2,3 次收琴, 响冰場就行黎行去, 書唔記得背, 功課漏做....我日日同自己講:我時運高, 我咩都睇唔到.

真係好難忍, 我都係阿媽, 又怕佢無做功課比miss罰, 又怕佢跟唔上, 又怕佢嘥時間....但係諗真d, 功課係佢o既,唔係我o既, 佢唔做比人罰, 罰左驚下次就會記得, 唔識做d功課可以黎問我, 但係唔係我去問佢識唔識, 唔問我當佢係識.

我阿女性格係強果d, 佢鐘意認叻, 因為無做功課比人罰佢會覺得好無面..考試高分佢就大大声果d人, 而且呢, 彈琴進度慢左, 我同佢講:你今個week有無學新曲呀?  

其實明知佢無彈好边有新曲學...佢三個星期都彈同一枝曲佢都悶啦..所以佢反而練好d希望下一堂教新野

溜冰都係呀..成日响個溜冰場度行黎行去佢都悶啦..反正都要响裏面等我一個钟, 不如練習下囉..練好下一堂又有新動作學

咁當然, 我有同佢班主任呀..鋼琴老師同埋教練溝通左..如果阿女比心機, 就讚下佢教下佢新野,

家下呢期進展唔錯, 今朝起身早左自己爬去練琴, 仲話:家下練左, 我今晚就可以淨係做功課

我好开心架, 唔係做得好定唔好, 佢肯放個心去做我己經好滿意, 今個艱難期總算順利過渡..唔知下一次又幾時到, 姐妹..互相鼓勵啦!

Rank: 3Rank: 3


367
10#
發表於 07-11-23 00:05 |只看該作者
sammielee,

多謝妳既分享, 我個仔都係甘, 我講一句, 佢頂十句, 我自問都唔算迫佢, 因為我知佢係一個唔迫得既人, 佢做功課好慢......好慢....... 唔鍾意寫字, 所以佢做功課可以做 6 - 7 個 hours, 妳話死咪   平時都冇機會可以同佢溫書, 放假又要參加興趣班 (全部都係運動, 玩之類) 我都係測驗考試前同佢溫書, 我都係叫佢講個答案我聽, 我知佢識我都算喇, 因為佢係個種越溫得熟 d 書, 出來既成績越差個種......... 平時同佢寸英文生字, 佢可以 5 分鐘記得晒, 叫佢講一定冇問題, 但係一叫佢寫就錯晒, 真係唔知佢想點........ 淨係話我都識喇, 唔駛寫喇......... 依家老師叫佢計三位數加減, 佢偏偏要計負數減法, 學校都咪開始教........ 佢係一個老師教同學一個方法去計數 or 其它....... 佢唔鍾意聽, 鍾意自己諗一d自己既方法去學既人, 真係好煩, 依家個補習老師都話, 佢唔肯按步就班去學野, 人地教佢佢又唔聽, 自己鍾意點就點, 甘 d 成績真係好難攪........ 已經係第 3 個補習老師喇, 再係甘我都唔知要同佢轉幾多間補習社人地先會收佢呀......   對住佢, 少 d 心血都會死............

資優生 ~ ~ 我開始有 d 懷疑佢會唔會係, 因為曾經佢有個補習老師甘同我講, 佢 IQ 應該 over 12 x 幾以上 ( 佢話自己讀過心理學 )

我都想放手俾佢自己做功課, 溫書.........等等, 但係佢一 d 都唔理, 所以一個月內已經欠交左好多次功課喇............ 有時都唔明, 點解自己個小朋友會甘, 因為眼見好多同級小朋友都好自律, 好自動自覺..............



原文章由 sammielee 於 07-11-22 11:56 硐表


我突然諗起, 你阿仔會唔會係質兒童, 對中文方面特別有天份, 所以覺得考試太淺太易, 所以唔想做呀, 因為如果真係有天份, 可能家下學校教o既野, 根本就滿足唔到佢, 對佢黎講, 可能 等於你讀f5..人地走去叫你重組句子 ...

Rank: 1


26
11#
發表於 07-11-23 00:15 |只看該作者
原文章由 Man^o^ 於 07-11-23 00:05 硐表
sammielee,

多謝妳既分享, 我個仔都係甘, 我講一句, 佢頂十句, 我自問都唔算迫佢, 因為我知佢係一個唔迫得既人, 佢做功課好慢......好慢....... 唔鍾意寫字, 所以佢做功課可以做 6 - 7 個 hours, 妳話死咪   平 ...


我覺得你阿仔真係有可能係質優生喎, 不如你睇睇帶佢去做下test, 如果係真的話, 你反而以為佢唔夠好, 咁咪仲寃枉

d 聰明o既小朋友都有自己一套方法, 循規道矩亦未必一定係好事, 只係好教, 但係我一直相信聰明o既人至識得唔聽話, 所以你不如帶佢去做下test..唔好埋沒左佢呀!!

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


226
12#
發表於 07-11-23 10:08 |只看該作者
你的兒子有八成似小兒,他又是小二,各樣的另人激氣都好相似,我還以為你在描述我兒子;只是老師沒有說他中文作文好,數學他不會計負數,英文串極都不識,還說,我是串不好的,我不會合格的,最多只會拿10分的;跟進又走去畫他的畫了。我比你更嘔血!!

Rank: 5Rank: 5


3218
13#
發表於 07-11-23 10:51 |只看該作者
嘻嘻,我個女平日都好自動波.小息&放學後都會去自動做功課.中英文默書都唔駛溫果隻,次次都90~100.英默差不多仲次次100分.但係唔知點解次次測驗都一般.個個親友都話佢有小聰明,幼稚園老師年年對佢有讚無彈,但係測驗比想像中低,我都唔知點解?不過,我覺得小朋友d成績係unstable.所以有時都唔好太在意佢地高低.

我個女都駁得下咀,有時我都駁唔返轉頭.真係比佢激死!

Rank: 5Rank: 5


1804
14#
發表於 07-11-23 12:30 |只看該作者
看完你們的回應,我身同感受,我囡囡都係甘,簡直一模一樣.
, 我講一句, 佢頂十句, 佢做功課好慢......好慢....... 唔鍾意寫字,  
一寫字就死,寫兩三隻字就話要休息.
昨日為溫書又同佢開戰,被佢激到發火!

Rank: 5Rank: 5


4459
15#
發表於 07-11-23 12:57 |只看該作者
我諗小朋友係咁樣掛,佢地會自動波做佢地想做既野, 例如:睇電視,打機,畫畫,發夢...
因為佢地太細,未識啟動先苦後甜既機制,又未裝review功能,其實佢地係識既,只不過係大頭蝦,同埋仲有其他因素而影響呢!:)
只要佢地識咪得lor,不好令到佢地唔鍾意返學呀:)
大家一齊比心機!:loveliness:

Rank: 3Rank: 3


495
16#
發表於 07-11-23 13:12 |只看該作者
Hi, P-ma

Every 資優生 is different, some maybe good in all subjects but most of them maybe just good in 1 or 2 of that.  Your son seems to be good in art...

Actually every kid like to 駁咀, my son also like to.  If he 駁咀 with logic, I don't care.  But most times he just 駁咀 without logic.  I'll ask him to really think about the logic, if you are saying something that's ture, I don't mind.  But if you just want to 駁咀 without thinking, it's wrong.  I'll try to find out the wrong things from his response and discuss with him.

原文章由 P-Ma 於 07-11-23 10:08 硐表
你的兒子有八成似小兒,他又是小二,各樣的另人激氣都好相似,我還以為你在描述我兒子;只是老師沒有說他中文作文好,數學他不會計負數,英文串極都不識,還說,我是串不好的,我不會合格的,最多只會拿10分的;跟進又走去畫他的畫了。我比 ...

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


226
17#
發表於 07-11-23 13:23 |只看該作者
Sandra_100

You are so kind!

I hope all this kind of children will become better and better.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖